Οι αποστολές εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται με την εταιρεία ταχυμεταφοράς ACS Courier.
Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα την περιοχή σας.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες και μέχρι τις 13:30, αποστέλλονται αυθημερόν.
Η παρακολούθηση της παραγγελίας γίνεται μέσα από τον παρακάτω σύνδεσμο, χρησιμοποιώντας τον κωδικό αποστολής που θα σας δοθεί:
ACS Tracking
Τα έξοδα αποστολής είναι 3,50€ με τραπεζική κατάθεση ή με 5,00 ευρώ με αντικαταβολή για δέματα έως 2 κιλά.
-Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της αποστολής από το κατάστημα της ACS Courier της περιοχής σας, εφόσον μας ενημερώσετε σχετικά στα σχόλια της παραγγελίας σας στο [email protected]
-Δεν υπάρχει η δυνατότητα πρότερης τηλεφωνικής ενημέρωσης από την ACS Courier για την ακριβή ώρα παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση κωλύματος παράδοσης της αποστολής σας, η ACS Courier θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συνεννοήσεις.
Με τον όρο Διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την αποστολή της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί.
Όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες και μέχρι τις 13:30 αποστέλλονται αυθημερόν.Οι παραγγελίες που θα δοθούν από Παρασκευή μεσημέρι έως και Κυριακή βράδυ εκτελούνται από Δευτέρα πρωί. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 1-4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τη περιοχή παράδοσης.
Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Η εταιρία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.
Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).
Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος ώστε να μας γνωστοποιήσει εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι. Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:
Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.
Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.