Ένα μεγάλο ερώτημα που ταλαιπωρεί αρκετούς γονείς αυτό το διάστημα είναι αν πρέπει να βάλουν τα παιδιά τους σε διαδικασία νηστείας. Πόσο καλό μπορεί να κάνει στα παιδιά η αποχή από τα ζωικά προϊόντα; Πάμε να δούμε τα θετικά της νηστείας αλλά και τι πρέπει να προσέξετε, εσείς και το παιδί σας:

- Η νηστεία αποτελεί ιδανική ευκαιρία για να μάθουν τα παιδιά σας (αλλά και εσείς) να τρώνε όσπρια, λαχανικά, θαλασσινά και φρούτα 

- Μαθαίνετε το παιδί σας να είναι εγκρατές και να βάζει όρια στις λιγούρες του 

- Εμπλουτίστε τη διατροφή του με τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως ταχίνι, σουσάμι, όσπρια, χαλβάς, θαλασσινά, οστρακοειδή

- Λάβετε ασβέστιο από τις εξής τροφές: μπρόκολο, γάλα σόγιας, χαλβά, σουσάμι, ξηρούς καρπούς, μπρόκολο

- Συνδυάστε πρωτεϊνούχες τροφές (όπως φακές, φασόλια) με δημητριακά (όπως ρύζι) για να απορροφηθούν καλύτερα οι ποσότητες σιδήρου που λαμβάνετε

- Μην ξεχνάτε να στύβετε στο παιδί σας φρέσκο χυμό πορτοκάλι καθημερινά

- Συνοδέψτε το μεσημεριανό με μια πλούσια σαλάτα με πράσινα φυλλώδη λαχανικά και ελαιόλαδο

- Μην περιοριστείτε στην κατανάλωση πατάτας, ψωμιού και ζυμαρικών

- Κατά τη νηστεία παρατηρείται αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών, βιταμίνης C, φλαβονοειδών και τα καροτενοειδών

- Τέλος, κατά τη Σαρακοστή λαμβάνετε περισσότερη ποσότητα Ω-3 λιπαρών

Επομένως μπορεί και το παιδί σας να ακολουθήσει το πρόγραμμα της νηστείας, με την προυπόθεση ότι θα ακολουθεί τα παραπάνω tips!