Συνελήφθησαν, χθες το απόγευμα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών, δυο 15χρονοι, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που τους διενεργήθηκε, βρέθηκαν στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν συνολικά 3,9 γραμμάρια κάνναβης και ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο με μείγμα καπνού και κάνναβης.
Πάτρα: 15χρονοι κυκλοφορούσαν με κάνναβη
Κατασχέθηκε από την αστυνομία
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από Πάτρα, Αχαΐα, Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο patrasevents.gr
Δείτε επίσης


