Σημαντικές φθορές παρουσιάζει ο ποδηλατόδρομος της Όθωνος Αμαλίας στην Πάτρα, με την εικόνα σε αρκετά σημεία να προκαλεί ανησυχία.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του Οδυσσέα Ξεριζωτή, τα προστατευτικά κράσπεδα έχουν διαλυθεί, ενώ σε ορισμένα σημεία τα σίδερα έχουν βγει προς τα έξω, δημιουργώντας επικίνδυνες συνθήκες για ποδηλάτες, πεζούς αλλά και διερχόμενους οδηγούς.

Ο κίνδυνος ατυχήματος είναι ορατός, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες ή σε συνθήκες μειωμένης ορατότητας, καθώς τα φθαρμένα σημεία μπορεί εύκολα να προκαλέσουν πτώση ή τραυματισμό.

Οι πολίτες ζητούν την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών, ώστε να αποκατασταθούν οι ζημιές και να διασφαλιστεί η ασφαλής χρήση του ποδηλατόδρομου.