Τροχαίο σημειώθηκε στην περιοχή της Ανθούπολης το πρωί της Πέμπτης.

Συγκεκριμένα δίκυκλο που κινείτο στην οδό Πανεπιστημίου έχασε το έλεγχο, με αποτέλεσμα να εκτραπεί της πορείας του και να βρεθεί εκτός δρόμου με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του δικυκλιστή.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ όπου τον μετέφερε στο νοσοκομείο.