Ένα event γεμάτo λάμψη, μόδα και δημιουργία έζησε η Πάτρα, με την επιστροφή του 2ου Golden Runway στον ιστορικό χώρο της Achaia Clauss.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον του κοινού, αναδεικνύοντας για ακόμη μία χρονιά τη σύνδεση της μόδας με την κοινωνική προσφορά. Όπως και στην πρώτη διοργάνωση, έτσι και φέτος, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για τη στήριξη του έργου του Make-A-Wish - Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες.

Το Golden Runway πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενώ το «παρών» έδωσε και ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, στηρίζοντας με την παρουσία του τη μεγάλη αυτή διοργάνωση.

"Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει ένα μότο: κανένας μόνος του. Κι όταν η ιδιωτική πρωτοβουλία, η ομορφιά, η δημιουργικότητα συνεισφέρουν σε αυτό εμείς πρέπει και θα είμαστε πάντα παρόντες. Με τέτοιου είδους δράσεις και όταν συνοδεύονται με το μήνυμα της κοινωνικής συνοχής νομίζω ότι μπορεί η Πάτρα να κάνει θαύματα.", ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο patrasevents και την Τόνια Κοφινιώτη.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο.