Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τιμάται η μεγάλη γιορτή των Ισαποστόλων Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στις 21 Μαΐου, με έναν από τους ναούς της Πάτρας που πανηγυρίζουν να είναι ο Ιερός Ναός στην Αγυιά.
Από το απόγευμα της παραμονής, πλήθος πιστών συρρέει στον ναό για να ανάψει ένα κερί και να προσευχηθεί στη χάρη των Αγίων.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα των εορταστικών εκδηλώσεων, σήμερα στις 7:00 μ.μ. θα τελεστεί ο Μεθέορτιος Εσπερινός και στη συνέχεια η Ιερά Παράκληση, μετά Θείου Κηρύγματος, από τον Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Αρτέμιο Αργυρόπουλο, Πρωτοσύγκελο της Ιεράς Μητροπόλεως.
Δείτε επίσης


