Τέλος Ιουνίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων αναφορικά με τις νέες περιοχές που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα Μετεγκατάστασης, όπως γνωστοποίησε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.
Και ανέφερε και τον λόγο για τον οποίο δεν έχει ανοίξει ακόμη η πλατφόρμα για το διευρυμένο πρόγραμμα. «Δεν έχει νομοθετηθεί ακόμη η διεύρυνση των περιοχών .Είναι τεχνικές πιο πολύ οι πληροφορίες. Έχει ήδη σταλεί στην Γενική Γραμματεία νομοθετικού έργου το νομοσχέδιο μας και τέλος του Μάη βγαίνει στη Βουλή. Δηλαδή βγαίνει τώρα στη διαβούλευση» τόνισε.
Δείτε επίσης


