Βανδάλισαν το μνημείο που είχε τοποθετηθεί στη μνήμη του Γιάννη και του Γιώργου που έχασαν την ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα στην Αρέθα πριν από 2,5 χρόνια.
Το γεγονός καταγγέλλει η μητέρα του Γιάννη, Σόνια Διονυσοπούλου ενώ όπως αναφέρει το βράδυ στις 9μ.μ θα προχωρήσουν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σημείο.
Δείτε επίσης


