Συνελήφθη, χθες αργά το βράδυ, στην Κάτω Αχαΐα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Δυτικής Αχαΐας, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι βρισκόμενος στην οικία του, είχε θέσει σε λειτουργία στερεοφωνικό  συγκρότημα, αναπαράγοντας μουσική στην διαπασών, με αποτέλεσμα να διαταράσσεται η κοινή ησυχία των περιοίκων.