Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, ένας αλλοδαπός άνδρας, διότι κινούμενος πεζός και αντιλαμβανόμενος την πρόθεση των αστυνομικών να τον ελέγξουν, τράπηκε σε φυγή, απορρίπτοντας στο πεζοδρόμιο 1,7 γραμμάρια κοκαΐνης και ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι, τα οποία εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν.
Δυτική Ελλάδα: Έριξε την κοκαΐνη στο πεζοδρόμιο μόλις είδε τους αστυνομικούς
Μία σύλληψη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από Πάτρα, Αχαΐα, Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο patrasevents.gr
Δείτε επίσης


