Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, η Εαρινή Συναυλία Μουσικών Συνόλων του Μουσικού Σχολείου Πάτρας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου παρουσίασαν ένα ιδιαίτερο μουσικό πρόγραμμα, μέσα από ορχήστρες, χορωδίες και σύνολα μουσικής δωματίου, αναδεικνύοντας το ταλέντο, τη συνέπεια και τη δημιουργικότητά τους.


Η βραδιά πλημμύρισε από μελωδίες και ζωντάνια, προσφέροντας στο κοινό μια όμορφη μουσική εμπειρία με εαρινό χρώμα.

Η συναυλία ανέδειξε για ακόμη μία φορά τον σημαντικό ρόλο του Μουσικού Σχολείου Πάτρας στην καλλιέργεια της μουσικής παιδείας και στην ενθάρρυνση της καλλιτεχνικής έκφρασης των νέων.

Οι συμμετέχοντες απέσπασαν θερμό χειροκρότημα από το κοινό, επιβεβαιώνοντας πως η μουσική δημιουργία παραμένει ζωντανή και δυναμική μέσα στη σχολική κοινότητα.