Καθίζηση έχει υποστεί ο δρόμος που οδηγεί στο Δασύλλιο, από την πλευρά της οδού Καρόλου, στην Πάτρα.

Απορριμματοφόρο που πέρασε από το σημείο έπεσε μέσα στην τρύπα, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί.

Η ρόδα του απορριμματοφόρου έπεσε μέσα, έσπασε ο αγωγός της ΔΕΥΑΠ και πλημμύρισε ένα σπίτι που ήταν υπόγειο ενώ τραυματίστηκε και ένας εργαζόμενος του Δήμου στο πόδι.

Γερανός έσπευσε στο σημείο για να σηκώσει το απορριμματοφόρο ενώ ενημερώθηκε η ΔΕΥΑΠ.