Την Κυριακή 29 Μαρτίου, από τις 09:30 το πρωί έως τις 21:30 το βράδυ, θα πραγματοποιηθεί το Wellness Festival στην Ιχθυόσκαλα Πάτρας.
Το όραμα του φεστιβάλ παραμένει το ίδιο:
η μετάδοση της ευεξίας, της ευζωίας και της ουσιαστικής ανθρώπινης σύνδεσης.
Η είσοδος για όλους τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν, με μοναδικό “αντίτιμο” τη συνεισφορά σε τρόφιμα μακράς διάρκειας, τα οποία θα διατεθούν για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας του Δήμου Πατρέων.
Δείτε επίσης


