Την Κυριακή 29 Μαρτίου, από τις 09:30 το πρωί έως τις 21:30 το βράδυ, θα πραγματοποιηθεί το Wellness Festival στην Ιχθυόσκαλα Πάτρας.

Το όραμα του φεστιβάλ παραμένει το ίδιο:

η μετάδοση της ευεξίας, της ευζωίας και της ουσιαστικής ανθρώπινης σύνδεσης.

Η είσοδος για όλους τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν, με μοναδικό “αντίτιμο” τη συνεισφορά σε τρόφιμα μακράς διάρκειας, τα οποία θα διατεθούν για την ενίσχυση της κοινωνικής κουζίνας του Δήμου Πατρέων.