Δυναμικές κινητοποιήσεις ξεκινούν από σήμερα κάτοικοι και φορείς για τη διάσωση του Οδοντωτού, μετά την επ’ αόριστον αναστολή λειτουργίας του που ανακοίνωσε ο ΟΣΕ προκαλώντας μεγάλες αντιδράσεις.
Έτσι λοιπόν κάτοικοι και φορείς δίνουν το πρώτο ραντεβού, σήμερα Κυριακή 15 Μαρτίου, στις 11.30 το πρωί, στο σταθμό του Οδοντωτού στο Διακοπτό.
Δείτε επίσης


