Στη διάγνωσή της με καρκίνο παχέος εντέρου αναφέρθηκε η Εβελίνα Σκίτσκο, επισημαίνοντας πως το πρόβλημα της υγείας της εντοπίστηκε σε στιγμή που θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί, χωρίς δυσκολία.

Η πρώην παίκτρια του GNTM διευκρίνισε πως δεν είχε αντιληφθεί τι συνέβαινε, αποδίδοντας τα συμπτώματα στον τρόπο της ζωής της.

Η Εβελίνα Σκίτσκο μίλησε για τη μάχη της με τον καρκίνο στο podcast «Winter@LIKE» και αρχικά ανέφερε: «Ήταν σίγουρα κάτι που δεν περίμενα. Το ανακάλυψα σε μια περίοδο που δεν θα μπορούσε να μου κάνει κακό, με την έννοια ότι υπήρχαν τρόποι να το ξεπεράσω χωρίς μεγάλη δυσκολία. Ήταν στο παχύ έντερο, δεύτερου σταδίου, και ευτυχώς δεν πρόλαβε να κάνει μετάσταση. Μπορούσε να αφαιρεθεί και να κοπεί ένα μεγάλο κομμάτι του εντέρου».