Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν οι οδηγοί ταξί το πρωί της Τρίτης στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο στο πλαίσιο της 48ωρης απεργίας που ξεκίνησε από τις 5 τα ξημερώματα μετά την ομόφωνη απόφαση του Σωματείου να συμμετάσχει στην πανελλαδική κινητοποίηση της ΠΟΕΙΑΤΑ.
Στη συνέχεια ακολούθησε αυτοκινητοπομπή στο κέντρο της πόλης.
Η απεργία θα διαρκέσει έως τις 5 τα ξημερώματα της Πέμπτης, με πλήρη αναστολή και των σχολικών δρομολογίων.
Για έκτακτες ανάγκες, οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στους Μεταφορικούς Συνεταιρισμούς Ράδιο-Ταξί, οι οποίοι διαθέτουν περιορισμένο αριθμό οχημάτων.
Δείτε επίσης


