Η Πάτρα βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα από τα πιο οξυμένα προβλήματά της: το χάος στο κυκλοφοριακό και το διπλοπαρκάρισμα, που δυσκολεύουν καθημερινά τη ζωή των πολιτών και επιβαρύνουν την εικόνα της πόλης.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο Δημήτρης Φάκαλος παρουσιάζει μια ιδέα για το πως θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα με ανάρτηση του στο facebook:
"Parking / Διπλοπαρκάρισμα / Κυκλοφοριακό.
Μια ιδέα.
Πανθομολογουμένως η πόλη πνίγεται.
Ας μην αναλωθούμε για το "ποιος φταίει", "που είναι ο σχεδιασμός", "τι κάνει η τροχαία" κτλ.
Πάμε να βρούμε λύση.
Οι κεντρικοί -μεγάλοι- δρόμοι της πόλης ειναι η Όθωνος Αμαλίας, η Αγίου Ανδρέου, η Μαιζώνος, η Κορίνθου και η Κανακάρη.
Σε όλους αυτούς τους δρόμους παρατηρείται "διπλοπαρκάρισμα" με αποτέλεσμα να μένει- στα περισσότερα σημεία- μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας ελεύθερη. Σωστά?
Επίσης, σε όλους αυτούς του δρόμους επιτρέπεται το παρκάρισμα μονο στην αριστερή πλευρά (όπως ειναι το ρεύμα κυκλοφορίας). Σωστά?
ΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ!
Από την μία, με παρκαρισμένα αριστερά αλλά και δεξιά, δεν θα μπορεί να διπλό-παρκάρει κάνεις!!!
Και πάλι μια λωρίδα θα έχουμε ελεύθερη!
Όπως στις περισσότερες κάθετες οδούς.
Από την άλλη, θα δημιουργηθούν 750 με 800 νέες θέσεις παρκαρίσματος!! ΕΠΤΑΚΟΣΙΕΣ ΠΕΝΗΝΤΑ!!!!!Τουλάχιστον!!!
Για να το σκεφτούμε.......
ΥΓ 1. Από την Παπαφλέσσα εως την Αγίας Σοφίας η Κορίνθου εχει 25 οικοδομικά τετράγωνα (επι 8 αυτοκίνητα - minimum - σε καθε τετράγωνο, εχουμε 200 θεσεις!).
Αναλογικά και αφαιρώντας τα τετράγωνα που δεν ειναι προς διάθεση, η Όθωνος εχει 19 τετράγωνα, η Αγίου Ανδρέου 16 με 17, η Κανακαρη 17 με 18 και η Μαιζωνος 16 με 17).
Σε τελική ανάλυση ας γίνει έστω και στα μισά οικοδομικά τετράγωνα από όλα αυτά.
ΥΓ 2 Μην ακούσω τι θα γίνει με τις διανομές και παραδόσεις στο κέντρο..... Να γίνει οτι γίνεται στην Ερμού στην Αθήνα, οτι γίνεται στη Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη, οτι γίνεται στο κέντρο της Λάρισας, κ.ο.κ..... Σαν αυτές δεν θέλουμε να γίνουμε?
ΥΓ3 Μην ακούσω τι θα γίνει με τις στάσεις λεωφορείων, στάσεις των ταξί για αποβίβαση πελατών και απορριμματοφόρα.
Αφ' ενός οτι γίνεται και τώρα με το διπλοπαρκάρισμα και αφ' ετερου ας πηγαίνουν το φορτηγακια και τα ταξι στις γωνίες των τετραγώνων που υπάρχουν θεσεις φορτοεκφόρτωσης.
(Ναι! Ας αστυνομεύσουμε τουλάχιστον αυτές!!).
Τα απορριμματοφορα ας βγαίνουν στο κέντρο την νύχτα.
ΥΓ4 Ας απαγορευθεί η διέλευση φορτηγών απο το κέντρο. Μονο διανομών. Και αυτα με ωράριο. Άλλωστε έχουμε περιμετρική.
Επισης, οι σύγχρονες πολεις εχουν συστήματα "δακτυλίων" και απαγορεύσεις κυκλοφορίας συγκεκριμένων τύπων οχημάτων σε συγκεκριμένες ώρες.
Ας φτιάξουμε τον κανονισμό που χρειάζεται.
Εκτός αν έχουμε άλλη λύση και την κρατάμε μυστική...
ΥΓ4 Όρεξη να ασχοληθεί κάποιος,.να το σχεδιάσει, να το υλοποιήσει και να το εποπτεύει υπάρχει?
Ή είμαστε απασχολημένοι με άλλου τύπου "ανησυχίες" και δεν προλαβαίνουμε να διοικήσουμε την πόλη?
ΥΓ 5 Δεν συμπεριλαμβάνουμε την Γούναρη παρόλο που και αυτή θα προσέθετε άλλες 100-150 θέσεις σε οικοδομικά τετράγωνα που τώρα βλέπουμε παρανόμως παρκαρισμένα σχεδόν όλη την ημέρα"
Δείτε επίσης
