Συλλυπητήρια του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάτρας

"Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάτρας με μεγάλη θλίψη αποχαιρετά τη συνάδελφο Μαρία Μάρκου που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 57 ετών δίνοντας σπουδαία μάχη εδώ και καιρό με τη σοβαρή ασθένεια που αντιμετώπιζε" αναφέρει η σχετική συλλυπητήρια ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάτρας για την απώλεια της Μαρίας Μάρκου.

Και προσθέτει: "Η Μαρία υπηρέτησε με μεράκι, πάθος και ενθουσιασμό το δημόσιο σχολείο από τη θέση της Εκπαιδευτικού της Αγγλικής Γλώσσας. Αγαπητή σε μαθητές, συναδέλφους και γονείς ξεχώριζε για το χαμόγελό της, αλλά και την ανεξάντλητη διάθεσή της για προσφορά. Εκφράζουμε τα ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους της, καθώς και στο Σύλλογο Διδασκόντων του 60ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών".