Προχωρούν οι εργασίες ολοκλήρωσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής που θα φέρει επιτέλους τον σύγχρονο σιδηρόδρομο κοντά στην Πάτρα.

Αυτή την περίοδο ο ανάδοχος εργολάβος (Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. -ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε) πραγματοποιεί εργασίες κατασκευής των 4 νέων Σιδηροδρομικών Στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος) και των 3 νέων Σιδηροδρομικών Σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο) και όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες τα έργα προχωρούν κανονικά.

Λίγα λόγια για το έργο

Κύριος του Έργου είναι η ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ. Η σύμβαση για την κατασκευή του έργου υπεγράφη στις 22 Νοεμβρίου 2022 και η διάρκεια κατασκευής είναι 3 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης, οπότε τέλος του 2025 αναμένεται η ολοκλήρωσή του.

Tο ανάδοχο σχήμα Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. -ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. έχει αναλάβει το σιδηροδρομικό Έργο Κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη Νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο – Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο, αρχικού προϋπολογισμού 141 εκατ. Ευρώ.

Έτσι αν όλα πάνε καλά, τέλος του 2025 θα έχουμε μια πλήρως σύγχρονη και ηλεκτροδοτούμενη σιδηροδρομική γραμμή από την Αθήνα μέχρι το Ρίο, μια ανάσα από την τρίτη πόλη της χώρας.