Πάρτι γίνεται τις τελευταίες ώρες στο Χ, μετά την αποκάλυψη του λογότυπου του μετρό της Θεσσαλονίκης. Την ώρα που ο χρόνος μετρά αντίστροφα για να ξεκινήσουν, στις 30 Νοεμβρίου, τα δρομολόγια του μετρό, το λογότυπο προκαλεί πληθώρα σχολίων: Με πολύ χιούμορ, με κριτική και... πολλή Θεσσαλονίκη οι χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης ανέδειξαν το #μετρό Θεσσαλονίκης σε πρώτο trend.

Στους σχολιαστές δεν πέρασε απαρατήρητο το κόστος για τη δημιουργία του λογοτύπου- 30.000 ευρώ, ενώ άλλοι ανακάλυψαν ακόμη και εστιατόριο στην... Τενερίφη που το σήμα του θυμίζει εκείνο του μετρό της Θεσσαλονίκης. Το κουλούρι της πόλης πρωταγωνίστησε σε πολλά τιτιβίσματα, ο (Μ)ΠΑΟΚ επίσης, ενώ άλλοι αναρωτήθηκαν αν «πλάκα με κάνεις».