Στην Πάτρα έφτασε σήμερα ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Ο Υπουργός θα μιλήσει σε συγκέντρωση του αστυνομικού προσωπικού, ενώ αναμένεται να έχει και συναντήσεις με τους επιτελείς της τοπικής ΕΛΑΣ.

Έφτασε πριν λίγο στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠΑ όπου προχωρά σε συναντήσεις.


Κατά την άφιξή του ο κ. Χρυσοχοϊδης αναφέρθηκε στην παραβατικότητα ανηλίκων και στα μέτρα που λαμβάνει το Υπουργείο.


Μ.Χρυσοχοϊδης από Πάτρα: Θα ενισχύσουμε την Αχαΐα με προσωπικό