Εξευμενίζοντας την Σκιά μας
Ένα ερευνητικό θεατρικό εργαστήριο πάνω στις Ευμενίδες του Αισχύλου με όχημα την πρωτότυπη
θεατρική μέθοδο The Spiral Effect και την θεωρία της Σκιάς Του Καρλ Γιουνγκ.
Η έρευνα της Γεωργίας Τσαγκαράκη πάνω στην δυναμική της ομάδας μέσα στο πλαίσιο της αρχαίας
τραγωδίας και πιο συγκεκριμένα με επίκεντρο τον χορό της αρχαίας τραγωδίας, ξεκίνησε όταν συμμετείχε
σε παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου της Ελλάδας. Ως μέλος του χορού , ήρθε σε επαφή με την
ιδιομορφία αυτού του θεατρικού είδους σε επίπεδο περιεχομένου και φόρμας. Η αναζήτηση προσέγγισης
και ερμηνείας του, οδήγησε σε ενδελεχή έρευνα που για χρόνια είχε την μορφή θεατρικών εργαστηρίων
πάνω σε κείμενα αρχαίας τραγωδίας. Πριν 10 χρόνια , με αφορμή την συνεργασία της ως εκπαιδευτικός
θεάτρου με την One Year Lease Company, άρχισε να οργανώνει τις σκέψεις της και να δομεί την μέθοδο
που ονομάστηκε The Spiral Effect. Παράλληλα κατά την διάρκεια αυτών των χρόνων, ολοκλήρωσε
μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στην Δραματοθεραπεία, μια ψυχοθεραπευτική προσέγγιση που
συμπεριλαμβάνει την χρήση διαφόρων μορφών τέχνης, προκειμένου να αναδείξει και επεξεργαστεί τα
ψυχικά αιτήματα του ενδιαφερόμενου. Αυτή η νέα γνώση, ήρθε και συμπλήρωσε την αναζήτηση της,
δίνοντας απαντήσεις σε θεωρητικά ερωτήματα που την απασχολούσαν σε σχέση με την σύμβαση της
τραγωδίας.
Το Spiral Effect εφαρμόζεται στην θεατρική εκπαίδευση , σε αυτογνωσιακά εργαστήρια και στην
Δραματοθεραπεία και έχει την βάση του στην έννοια του συν-υπάρχειν που κυριαρχεί στον χορό της

Αρχαίας Τραγωδίας. Η Σπείρα ,ως ένα παγκόσμιο σύμβολο ανατροφοδότησης και ροής της ενέργειας,
επιλέχθηκε για να εκπροσωπήσει την προσπάθεια της σκηνοθέτριας να ορίσει την φόρμα επικοινωνίας
της μεθόδου που στηρίζεται στην σύμβαση της περιφερειακής όρασης/ ύπαρξης. Συντονισμός μέσω της
περιφερειακής όρασης σημαίνει συντονισμός με την ενεργεία του χώρου και των ατόμων της ομάδας,
τροφοδότηση του συστήματος και ανατροφοδότηση από αυτό. Παράλληλα και κυρίως, αναδεικνύεται η
από κάτω ιστορία που εδρεύει στο συλλογικό ασυνείδητο και κάνει διάλογο με το έργο. Εμφανίζεται η
ανάγκη να ειπωθεί και μορφοποιείται αρχικά με σωματικό τρόπο. Ο ήχος ακολουθεί, ως προέκταση της
κίνησης και μετά έρχεται ο Λόγος, έχοντας προστατευτεί από την υπερανάλυση του νου και την
υπερέκθεση στο συναίσθημα. Αυτή η ιερή αποστασιοποίηση , βοηθάει τα πανανθρώπινα νοήματα της
τραγωδίας να αναδυθούν , αλλά και την φόρμα ερμηνείας της να αποκαλυφθεί. Η μέθοδος θέτει
ερωτήματα που μέσα από τα ερευνητικά εργαστήρια που πραγματοποιούνται σε διάφορες χώρες και με
διαφορετικού είδους ομάδες, ζητούν απαντήσεις: Πώς συνδέεται ο σύγχρονος άνθρωπος που ερμηνεύει
αλλά και ο θεατής που παρακολουθεί την παράσταση, με τις θεματικές που κατοικούν μέσα σε αυτού
του είδους τα έργα; Πώς οργανώνεται μια ομάδα εννοιολογικά και σωματικά σε σχέση με τα κεντρικά
γεγονότα της δράσης; Πώς προσεγγίσουμε την διαδικασία της τελετουργίας σήμερα και πώς αυτή η
σύμβαση μπορεί να δημιουργήσει μια νέα έννοια κοινότητας; Και σε περισσότερο υποκριτικό επίπεδο,
πώς ένας ερμηνευτής ενδίδοντας στην ομάδα, ανακαλύπτει τις δυνάμεις του εκ νέου , παρέχοντας την ίδια
στιγμή ένα δίχτυ ασφαλείας για τους άλλους και για το ίδιο το έργο;
Η Μέθοδος της Σπείρας έχει εφαρμοστεί σε ποικίλες θεατρικές συνθήκες , όπου η συνεργασία με την
ομάδα έχει καταλήξει σε πρωτότυπα θεατρικά έργα γραμμένα από την σκηνοθέτη ή σε σκηνικές
συνθέσεις με την φόρμα του θεάτρου της επινόησης.
Στο συγκεκριμένο εργαστήριο θα ασχοληθούμε με το εμβληματικό έργο του Αισχύλου, Ευμενίδες.
Απώτερος σκοπός αυτής της συνεργασίας, η δημιουργία μιας πρωτότυπης σκηνικής σύνθεσης που θα
στηρίζεται σε διασκευή του έργου των Ευμενίδων και κείμενα γραμμένα από του συμμετέχοντες και την
σκηνοθέτη.
Σε αυτό το αλχημιστικό κείμενο είναι κρυμμένες έννοιες που μπορεί να απασχολούν τον σύγχρονο
άνθρωπο και να καθρεφτίζουν βαθιές αγωνίες ύπαρξης. Μέσα από το σύμβολο των Ερινύων, των αρχαίων
θεοτήτων της εκδίκησης και του σκότους, ο ερμηνευτής θα επεξεργαστεί δικές του σκοτεινές περιοχές και
θα περπατήσει στα μονοπάτια μιας υποσυνείδητης διαδρομής. Η πορεία προς τον εξευμενισμό και η
αποδοχή της έλλογης διαδικασίας μεταμόρφωσης που επιτελείται μέσα από το πρώτο δικαστήριο ,
επιβεβαιώνει μια συνθήκη ωρίμανσης του ατόμου και συμφιλίωσης με την Σκιά του. Η θεωρία του Γιούνγκ
θα αποτελέσει τη βάση στην σύνθεση της φόρμας και του περιεχομένου που σε συνδυασμό με την
μέθοδο της Σπείρας θα οδηγήσει στο παραστατικό αποτέλεσμα του εργαστηρίου.
Η μέθοδος επιγραμματικά περιλαμβάνει ασκήσεις για :
1) την εικονοποίηση του λόγου με σκοπό τη σωματοποίησή του

2) τη δημιουργία ενός κοινού σωματικού κώδικα επικοινωνίας της ομάδας που στηρίζεται στην τεχνική
της Περιφερειακής Όρασης
3) την ανάπτυξη μιας πνευματικής περιοχής για την κατανόηση των ποιητικών κειμένων και τη δημιουργία
προσωπικής επαφής μαζί τους
4) την διεύρυνση και ενδυνάμωση της φαντασίας ως ένα δομικό καλλιτεχνικό και αυτογνωσιακό
εργαλείο.
Επίσης θα χρησιμοποιηθούν εργαλεία Δραματοθεραπείας για την επίτευξη:
1) ομαλής δημιουργίας ομάδας
2) ασφαλούς εμβάθυνσης σε περιοχές που συνδέονται με την θεματική του έργου
3) συγγραφής υλικού με αφορμή τις Ευμενίδες.
Μεγάλο βάρος θα δοθεί στην σύνθεση και διαμόρφωση της ομάδας, καθώς κεντρικός άξονας του
εργαστηρίου είναι η πολιτιστική ανταλλαγή και η δημιουργία κοινού κώδικα επικοινωνίας. Με όχημα την
τραγωδία του Αισχύλου θα δημιουργηθεί μια κοινότητα καλλιτεχνών η οποία , μετά από οκτώ 4ωρες
συναντήσεις και μέσα από την καθοδήγηση της σκηνoθέτιδας θα συστήσουν ένα πρωτότυπο σκηνικό
προϊόν.

Χώρος διεξαγωγής εργαστηρίου : Πολυχώρος πολιτισμού «Γραμμές Τέχνης», Μαιζώνος 271, Πάτρα
Ημερομηνίες – ώρες εργαστηρίου : Παρασκευή 18:00 – 22:00 και Σάββατο 14:30 – 18:30
18,19 Οκτωβρίου
1,2 Νοεμβρίου
15,16 Νοεμβρίου
29,30 Νοεμβρίου

Πληροφορίες – εγγραφές : 6971581592

ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗ (βιογραφικό)

Η Γεωργία Τσαγκαράκη είναι αριστούχος απόφοιτος της δραματικής σχολής του Εθνικού
θεάτρου , με Post Graduate στην υποκριτική στο Arts Educational London Schools όπου
φοίτησε για έναν χρόνο με υποτροφία από το ίδρυμα Λίλιαν Βουδούρη. Έχει μεταπτυχιακό στην
στη Δραματοθεραπεία , από το Κέντρο Δια Βίου Εκπαίδευσης Το ΕΡΜΑ. Από το 1996
συμμετέχει σε παραστάσεις του Εθνικού και του Ελεύθερου θεάτρου, έχοντας συνεργαστεί με
αναγνωρισμένους σκηνοθέτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει στο ενεργητικό της συμμετοχές
σε τηλεοπτικές σειρές και κινηματογραφικές ταινίες. Γράφει θεατρικά έργα, κάνει διασκευές
κειμένων και σκηνοθετεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι δημιουργός και καλλιτεχνική
διευθύντρια του χώρου τέχνης και θεραπείας «ΤΟ ΚΤΗΜΑ», όπου οργανώνει εργαστήρια θεάτρου

και αυτογνωσίας στην φύση και πραγματοποιεί Δραματοθεραπευτικές ατομικές και ομαδικές
συνεδρίες. Είναι ιδρυτικό μέλος και σκηνοθέτης της Δημιουργικής ομάδας Tracing Echoes που
αποτελείται από τον Χάρη Γερμανίδη (εικαστικό καλλιτέχνη και φωτογράφο) και τον Στέφανο
Γιακουμάκη (Μουσικό και συνθέτη). Στόχος της ομάδας η δημιουργία ζωτικών χώρων και χρόνων
για την ανάδειξη έργων τέχνης. Εδώ και 10 χρόνια είναι μέλος της One Year Lease Company , με
καλλιτεχνική διευθύντρια την Ianthe Demos, που εδρεύει στην Νέα Υόρκη. Η συνεργασία της με την
ομάδα είναι σε εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό επίπεδο. Η OYL company κάθε χρόνο οργανώνει
εκπαιδευτικά εργαστήρια διάρκειας δύο μηνών σε Ινδία , Ιαπωνία και Ελλάδα καταλήγοντας σε
παράσταση που πραγματοποιείται στα Ζαγοροχώρια , στα Γιάννενα και σε άλλα μέρη της Ελλάδας
και της Αμερικής. Με τον Γιώργο Κόλλια και την Λένα Κοσταρίδη έχουν ιδρύσει τους The Ancients.
Στόχος της ερευνητικής ομάδας είναι η μελέτη Αρχαίων Τραγωδιών και η παρουσίασή τους σε
μορφή διάλεξης και θεατρικού αναλογίου. Η Τσαγκαράκη τελευταία 10 χρόνια ασχολείται εντατικά
με την έννοια της τελετουργίας στην θεατρική εκπαίδευση, έχοντας δημιουργήσει μια μέθοδο που
στηρίζεται πάνω στην σπειροειδή κίνηση των γεγονότων και των ερμηνευτών. Το SPIRAL
EFFECT είναι μια δυναμική πρακτική που εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλές ξένες χώρες και
διαφορετικές γλώσσες, γιατί επικεντρώνεται στην ουσία της επικοινωνίας και της σκηνικής
ανάπτυξης. Με όχημα την αρχαία ελληνική τραγωδία και πιο συγκεκριμένα την έννοια του χορού
ως ensemble στην σκηνική αναπαράσταση, έχει οργανώσει πολλά εργαστήρια στην Ελλάδα και
το εξωτερικό. Κύριο μέλημα και ενδιαφέρον της , η ανάδειξη της ατομικής φωνής και ικανότητας του
εκάστοτε ερμηνευτή, μέσα από τον ασφαλή χώρο του συνόλου που τον στηρίζει. Μια διαδικασία
προσωπικής ανάπτυξης με οδηγό το Σώμα και τον Λόγο. Έχει κάνει σεμινάρια Video-art
δημιουργικής γραφής, παίζει κρουστά και ασχολείται με την τέχνη της κίνησης. Μιλάει Αγγλικά,
Ιταλικά και Ισπανικά και είναι μητέρα μιας υπέροχης κόρης.

georgia tsangaraki
Έχει Διδάξει:
-Vassar College(Poughkeepsie, New York)
-Pace University (New York)
- ΚΤΗΜΑ, Χώρος Τέχνης και εκπαίδευσης.(Αθήνα)
-Τετράγωνο , χώρος Τέχνης και έκφρασης.(Αθήνα)
-Patras Acting Studio (Πάτρα).

-Ακτίνα, Ιδιωτική Επαγγελματική σχολή χορού.(Αθήνα)
-Apprentice and summer company της One Year Lease Company(Ελλάδα, Αμερική, Ινδία,
Ιαπωνία)
- Αττικό σχολείο , Θερινό σχολείο Αρχαίου Δράματος.(Ελευσίνα)
-BAUMSTRASSE, χώρος τέχνης και εκπαίδευσης. (Αθήνα)
-Carnegie Melon University (Pittsburgh)
-SITI company Anne Bogard (Νέα Υόρκη).
-MB2 Centro Para la Experimentacion de las Artes (Χιλή).
-UNIACC, university for Arts , Sciences and Communication, (Σαντιάγο, Χιλή).
- Λυρική σκηνή (Χορωδία Μαρίνας Σάτι).
- DANZARIN ,Εργαστήρι Χορού και θεάτρου. (Αθήνα)
- ΓΕΝΑΘΛΟΝ ( Κέντρο Διεπιστημονικής Προσέγγισης Ανθρωπίνων και Φυσικών Συστημάτων).
THESIS ( Κέντρο Συστημικής Θεραπείας) (Αθήνα)
-ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ (Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ψυχικής Υποστήριξης και Πολιτισμού), στα
πλαίσια των ομάδων προσωπικής ανάπτυξης των μελών τους. (Έυβοια)
-Δραματική Σχολή Πέτρας, (Πετρούπολη).
- Εργαστήρια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ( Πάτρα, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Χανιά, Γιάννενα,
Χαλκιδική).
Έχει διασκευάσει και σκηνοθετήσει:
«Hotel Nemesis», Μια μαύρη αστυνομική κωμωδία της Γεωργίας Τσαγκαράκη. Πολυχώρος
ΠΟΛΙΣ (Φεβρουάριος 2024)
«ONEIRO», μια θεατρική performance πάνω στο μύθο της Δήμητρας και της Περσεφόνης. Χώρος
Τέχνης Το ΚΤΗΜΑ (Σεπτέμβριος 2023)
«The light of Apollo” με τους Tracing Echoes. Μια performance πάνω στο μύθο του Απόλλωνα. Για
το ξενοδοχείο KALESMA( Μάιος 2023)
«In Between-ένας Διθύραμβος», Bios. (Φεβρουάριος Μάρτιος 2022),Συμμετοχή το Buzau
Interantional Arts Festival της Ρουμανίας τον Σεπτέμβρη του ’22 με Βραβεία καλύτερης
παράστασης, καλύτερης σκηνοθεσίας και ειδικό βραβείο Γυναικείου ρόλου για Ελπινίκη Μαραπίδη
στον ρόλο της Αγαύης.
«Mother Tongue» ένας γυναικείος μονόλογος της Γεωργίας Τσαγκαράκη πάνω στην σεξουαλική
κακοποίηση Χώρος Τέχνης Το ΚΤΗΜΑ (Ιούλιος 2022)
«Ο κύκλος του Διονύσου», μια δική της διασκευή πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη και κείμενα του
Τ.Σ Ελλιοτ και Ραινερ Μαρια Ρίλκε. Χώρος τέχνης ΤΟ ΚΤΗΜΑ (Ιούλιος 2021)
«Το μαγικό Νησί» μια σύνθεση κειμένων των Μπόστ, Λένας Διβάνη, Βασίλη Αλεξάκη και Γεωργίας
Τσαγκαράκη. Χώρος Τέχνης ΤΟ ΚΤΗΜΑ ( Οκτώβρης 2021)
«LEMON» μια διασκευή δική της πάνω στον μονόλογο του Alessandro Baricco “Novecento”.
Θέατρο Ραντάρ (Οκτώβριος 2018), Μπάγκειον, (Οκτώβριος 2019-20)
«Las Bacantes Flamencas» Μια διασκευή δική της πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη με στοιχεία
Φλαμένκο κουλτούρας. Thalia theatre , Queens New York. (Μάρτιος 2019)
«ALKESTIS» μια διασκευή δική της πάνω στην Άλκηστη του Ευριπίδη MB2, Χιλή (Ιανουάριος
2019)
« Μαίρη END Τζον» Της Γεωργίας Τσαγκαράκη και Αγγελίτας Τσούγκου. Μια σύγχρονη τραγωδία
στηριγμένη στο μύθο της Κλυταιμνήστρας. BAUMSTRASSE, (Ιούνιος 2018)
«Τα Χρυσάνθεμα» Μια σύνθεση κειμένων της Γλυκερίας Μπασδέκη, του Άκη Δήμου και της
Γεωργίας Τσαγκαράκη. Χώρος τέχνης ΤΟ ΚΤΗΜΑ. (Ιούνιος 2018)
«Las Bacantes» Mια διασκευή δική της πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη. MB2 , Χιλή(Οκτώβριος
2017)
«Βάκχες , μια αναπνοή» Μια performance με διαδραστικά εργαλεία, σε συνεργασία με τον
Interactive soundscape Designer Πάνο Τσαγκαράκη και τον συνθέτη Γιώργο Πετρά. Athens Art
Digital Festival 2017.
«Λήθη a compas» μια έρευνα πάνω στην Λήθη του Δημήτρη Δημητριάδη και την κινησιολογική
και μουσική φόρμα του Φλαμένκο. Βυρσοδεψείο (Ιούνιος 2013)
«Η Ανταλλαγή» του Paul Claudel, Θέατρο Μεταξουργείο, (Άνοιξη 2008)
Έχει παίξει:

- Με την One Year lease Company τον ρόλο της Ιοκάστης στον Οιδίποδα της Ellen McLaughlin σε
σκηνοθεσία Ianthe Demos (Καλοκαίρι 2024)
- Με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις:
«Τρωάδες» του Ευριπίδη, 2015 (σκην. Σωτήρης Χατζάκης),«Ιππόλυτος» του
Ευριπίδη,2014(σκην.Λυδία Κονιόρδου), «Βάκχες» του Ευριπίδη ,2005 (σκην. Σωτήρης Χατζάκης),
« Ίων» του Ευριπίδη, 2003 (σκην. Λυδία Κονιόρδου) «Ορέστεια» του Αισχύλου, 2001( σκην. Ιάννης
Κόκκος), «Άλκηστης» του Ευριπίδη , 2000( σκην. Λυδία Κονιόρδου) «Μυθική ζώνη» του Σάμιουελ
Μπέκετ, 2000 (σκην. Νίκος Χατζηπαππάς) , «Οι μηχανές του δόλου και του τρόμου», 2000 (σκην.
Νίκος Περέλης) , «Παγίδες και Φονικά» ,1999 ( σκην. Νίκος Περέλης) , , «Τρισεύγενη» του Κωστή
Παλαμά, 1998 (σκην. Νίκος Περέλης) , «Ο καβαλάρης τ’ουρανού»,1997 (σκην.Σωτήρης Χατζάκης)
«Ηλέκτρα» του Σοφοκλή, 1996 (σκην. Λυδία Κονιόρδου)
-Με το Θέατρο Τέχνης στην παράσταση “Το παιχνίδι του τέλους (σκην.Κωσταντίνος Χατζής,
χειμώνας 2015-16) «Θέλω να σας πω» 2005 (σκην. Δημήτρης Ζορμπαλάς).
-Με το Θέατρο Πολιτεία στην παράσταση «Η νύχτα του τράγου» 2002,2003 (σκην. Σωτήρης
Χατζάκης).
-Με το Μέγαρο Μουσικής στην παράσταση «Τ’άκουσες Αρετούσα μου?» ,2003 (σκην. Σοφία
Σπυράτου).
-Με τον ΚΡΑΤΗΡΑ και την ομάδα «Δρόμος με δέντρα» στην παράσταση «Η τυφλή» του Ρ. Μ.
Ρίλκε 2003 (σκην. Μάρθα Φριντζήλα).
-Με το The Getty Museum στο Λος Άντζελες, το PLAYHOUSE theatre στην Οξφόρδη και το
COCHRAN THEATRE στο Λονδίνο στην παράσταση «The swallow song», 2003-4 (σκην. Λυδία
Κονιόρδου).
-Με το Από Μηχανής Θέατρο στην παράσταση «Patterns» του Stephen Hutton 2005 (σκην.Hutton
Stephen).
-Με το Θέατρο στην οδό Καλλιδρομίου στην παράσταση «Το αίμα που μαράθηκε» Του ‘ Ακη
Δήμου, 2007-8(Σκην.Γιώργος Σαχίνης).
-Με το Θέατρο Μεταξουργείο στην παράσταση «Η Ανταλλαγή» του Paul Claudel, 2008 (σκην.
Γεωργία Τσαγκαράκη, Γαλήνη Λυμπεροπούλου)
-Με το 104 Κέντρο Τέχνης και Λόγου των εκδόσεων Καστανιώτη στις παραστάσεις « Αισθηματικές
νουβέλες δρχ 35» , των Γεωργία Τσαγκαράκη, Αγγ.Τσούγκου , 2009-10 (σκην.Αγγελίτα Τσούγκου)
και «Η Λένα Διβάνη διαβάζει Sylvia Plath» (σκην. Αγγελίτα Τσούγγου).
-Με το Θέατρο Χώρα στην παράσταση «Κάπου αλλού» του Guy de maupassant ,2009
(σκην.Αγγελίτα Τσούγκου).
-Με το Baumstrasse στην παράσταση«Festen» 2015-16 (σκην.Μιχάλης Πανάδης)
και DRAMA PERPETUA 20011(σκην.Γ.Φριντζήλας)
-Με το Κέντρο ελέγχου τηλεοράσεων στην 2 η εκδοχή της DRAMA PERPETUA ,2012
-Με το Βρυσάκι για την 3 η εκδοχή της DRAMA PERPETUA 2013(σκην.Γιώργος Φριντζήλας)
-Με το Βυρσοδεψείο στην παράσταση «ΛΗΘΗ a compάs» 2012(σκην.Γεωργία Τσαγκαράκη)

Έχει γράψει:
“Mother Tongue/ Μητρική Γλώσσα”, θεατρικός μονόλογος για μια γυναίκα ηθοποιό και ένα μουσικό.
“Hotel Nemesis”.αστυνομική κωμωδία εποχής 1920.
Μαζί με την Αγγελίτα Τσούγκου τις «Αισθηματικές Νουβέλες δρχ 100» . Ένα έργο εμπνευσμένο
από τα θρυλικά Άρλεκιν και ανέβηκε στο 104 των εκδόσεων Καστανιώτη (Σεζόν 2009-10)
Μαζί με την Αγγελίτα Τσούγκου το «Μαίρη End Τζον», ένα έργο πάνω στην ενδοοικογενειακή βία
με αφορμή τον μύθο της Κλυταιμνήστρας.
«Heaven», σενάριο μικρού μήκους με θέμα την σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων.
«Η Κόρα Κόρν και οι περιπέτειες της ζωής», μια παιδική σειρά παραμυθιών που πραγματεύεται το
θέμα του διαβήτη τύπου 1.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ- ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
2021: Σώσε Με. Αστυνομικό θρίλερ για το ΑΝΤ1. Σκηνοθεσία: Πιέρρος Ανδρακάκος
2019: Αν ήμουν πλούσιος ,Καθημερινή κωμωδία για τον ΑΝΤ1. σκην. Στρ. Μαρκίδης.

2017 : Her Job,του Nikos Labot
2014: Highway to Hellas των Arnd Schimkat, Moses Wolff και Aron Lehmann , 2014.
2010: ΧΑΡΙΣΜΑ σκην. Χριστ.Ιωακειμίδη
2009:συμμετοχή στη σειρά «Εργαζόμενη γυναίκα» σκην. Κατερίνα Φιλιώτη.
2008:συμμετοχή σε επεισόδιο απο τους Αληθινοί Έρωτες, σκην.Στρατούλα Θεωδοράτου,
Μπάμπης Σπανός . Alpha.
2008: Without σκην.Αλέξανδρου Αβρανά.
20 08: «Ο άγγελος μου ο διάβολος μου» ρομαντική κομεντί,για τον ALPHA.σκην. Ανιές Σκλάβου.
2007: Σφηνάκια ,κωμική σειρά, για τον Alpha σκην. Νάσκαρης Θανάσης
2007: «Άμυνα Ζώνης » του Πέτρου Μάρκαρη για την ΝΕΤ, σκην. Τσίτος Φίλλιπος
2006:Σκερτσάκια,κωμική σειρά για τον ΑΝΤ1.Σκην. Νάσκαρης Θανάσης
2006:«Στην απέναντι όχθη» σκην. Στασινός Στράτος. Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
2005:«Υποβρύχιος έρωτας» σκην. Σολδάτος Γιάννης.
2005: «Exit» Μικρού μήκους, σκην. Τοτσικας Θανάσης
2000: Μικρές συμμετοχές στα σήριαλ: «Μια νύχτα σαν κι αυτή», «Ταξίμι»
1998: «Ήταν ένα μικρό τραινάκι» Μικρού μήκους, σκην. Δάντη Σοφία.
1997: «Έλσα» σκην. Αλκουλή Πόπη.
1996: «Μη μου Άπτου» σκην. Γιατζουτζάκης Δημήτρης.