Τους κινδύνους που κρύβει το λιμάνι της Πάτρας και τις επισημάνσεις τους, σημειώνουν οι καπετάνιοι των πλοίων της γραμμής, στην φετινή έκθεση της Πανελλήνιας Ένωσης τους. Οι πλοίαρχοι, στην ετήσια έκθεση, τονίζουν τις παρατηρήσεις τους σε 102 λιμάνια της χώρας, αναμεσα τους και αυτό της Πάτρας.

Οι περισσότερες επισημάνσεις για την Πάτρα έχουν να κάνουν με ζητήματα σε σχέση με την ασφάλεια του χώρου, αλλά και με τους προσκρουστήρες. Αναφορικά με την ασφάλεια, τόσο το θέμα των μεταναστών, όσο και χωροταξικά ζητήματα κυριαρχούν.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά: "Αύξηση των μέτρων ασφαλείας εντός του λιμένος σε σχέση με την πρόσβαση λαθρομεταναστών οι οποίοι χωρίς την απαραίτητη φύλαξη εισέρχονται εντός του λιμένος επιδιώκοντας την παράνομη είσοδο τους στα πλοία μέσω των φορτηγών αυτοκινήτων κατά τη παραμονή αυτών στους προβλήτες σε διάφορα σημεία της καρότσας τους.
Στη θέση Ε είναι πολύ δύσκολη η φορτοεκφόρτωση καθώς ο χερσαίος χώρος είναι πολύ στενός αφού μεγάλο μέρος του έχει μισθωθεί σε κάποια εταιρεία ως πάρκινγκ ασυνόδευτων οχημάτων κι επίσης έχει τοποθετηθεί φράχτης κοντά στην πρύμνη (που έχει μάλλον ως σκοπό να αποκλειστεί τελωνειακά η θέση αν χρειαστεί) που αφήνει ελεύθερη την πρόσβαση σε ένα όχημα κι αυτό με το ζόρι. Εντός του λιμένα δεν υπάρχει διάβαση για τους πεζούς (μονοπάτι) ούτε και διάδρομος να οδηγεί στον επιβατικό σταθμό".

Σε σχέση με τις υποδομές η αναφορά είναι η εξής: "Στη θέση C λείπει το τελευταίο μπαλόνι στο πλευρικό κρηπίδωμα εδώ και τουλάχιστόν 3 χρόνια. Ορισμένοι προσκρουστήρες χρήζουν άμεσης αντικατάστασης διότι από τις επαναλαμβανόμενες προσδέσεις, είναι φυσικό επακόλουθο κατά την πρόσδεση του πλοίου, να υπάρχει φθορά στο εξωτερικό προστατευτικό υλικό και να γίνεται επαφή λαμαρίνας με σίδερο προσκρουστήρα".
Στην έκθεση γίνεται αναφορά και στο πορθμείο Ρίο Ρίου Αντιρρίου,όπου κυριότερο ζήτημα είναι τα φέρτα υλικά (λάσπη) στον δυτικό προβλήτα του Ρίου με το ανάλογο έργο ώστε να σταματήσει το μπάζωμα. Παράλληλα τονίζεται και η ανάγκη κατασκευής καινούργιων κρηπιδωμάτων τόσο στο Ρίο (ανατολικό προβλήτα), όσο και στο Αντίρριο (δυτικό προβλήτα).