Αρκετά είναι τα παράπονα των δημοτών της Πάτρας για την ηλεκτρονική πλατφόρμα του sense city, αλλά και για την ανταπόκριση που υπάρχει από τις δημοτικές υπηρεσίες που αντιστοιχούν στον κάθε τομέα.

Σύμφωνα με τα όσα λένε δημότες υπάρχουν αιτήματα που αναφέρει η πλατφόρμα ότι έχουν επιλυθεί χωρίς όμως αυτό να έχει γίνει. Η παρατήρηση αυτή δεν είναι τωρινή αφού έχει διαπιστωθεί και στο παρελθόν.

Αποτέλεσμα αυτού είναι τα προβλήματα που αιτούνται να μην λύνονται στα σημεία που έχουν αναφερθεί και το πρόβλημα να χρονίζει.

Όπως υποστηρίζουν δημότες τα αιτήματα που παραμένουν σε εκκρεμότητα είναι δεκάδες και ο μέσος όρος της επίλυσης τους είναι κατά μέσο όρο πάνω από δύο μήνες.

Από την άλλη σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ίδια ιστοσελίδα μέσα στον τελευταίο μήνα έχουν επιλυθεί 3.915 αιτήματα, ενώ έχουν αιτηθεί το ίδιο χρονικό διάστημα 1.634 ως νέα προβλήματα.

Τα περισσότερα από τα προβλήματα αυτά σε ποσοστό που ξεπερνάει το 80%, σύμφωνα πάντα με την πλατφόρμα αφορούν τον τομέα της καθαριότητας.

Aκολουθούν αιτήματα που σχετίζονται με πλατείες και κοινόχρηστους χώρους, στη συνέχεια προβλήματα με τον ηλεκτροφωτισμό και τέλος θέματα που έχουν να κάνουν με το πράσινο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέσα στις τελευταίες εφτά ημέρες η πλατφόρμα έχει καταγράψει 340 νέα προβλήματα και 348 συμβάντα το ίδιο χρονικό διάστημα.