Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης βρίσκονται οι οδηγοί ταξί και των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας σχετικά με το κυκλοφοριακό και ύστερα από τις εργασίες που έχουν ξεκινήσει για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.
Όπως υποστηρίζουν από τη στιγμή που έκλεισε η Μαιζώνος από το σημείο της Αράτου και μετά, με το έργο να έχει προχωρήσει έως και το ύψος της Αγίου Νικολάου, χωρίς όμως να έχει παραδοθεί σε λειτουργία το πρώτο τετράγωνο (Αράτου - Κολοκοτρώνη), ένα σημαντικό μέρος του κέντρου είναι εκτός.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσουμε από τη στιγμή που η Μαιζώνος πεζοδρομείται από το ύψος της Αράτου έως στην Γούναρη. Όμως το ζήτημα για τους επαγγελματίες οδηγούς είναι το τι γίνεται στους υπόλοιπους δρόμους, αλλά και στο τι έχει κάνει η αρμόδια αρχή, δηλαδή ο δήμος, για να μειώσει την διέλευση των οχημάτων από το ιστορικό κέντρο που είναι προαπαιτούμενο της ανάπλασης και όλων αυτών των παρεμβάσεων που γίνονται.
Όπως εξηγούν η κατάσταση στην Κανακάρη είναι ανυπόφορη και δεν έχει γίνει κάτι για τη παύση των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων. Μεγάλο φόρτο σηκώνει και η Όθωνος Αμαλίας που έχει μετατραπεί σε έναν δρόμο ταλαιπωρίας για τους οδηγούς των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ, ενώ ακόμα χειρότερη σε σύγκριση με πριν είναι η κατάσταση στην Γούναρη, στην Αγίου Ανδρέου, στην Γερμανού, αλλά και στην Κορίνθου.
«Και ακόμα βρισκόμαστε στο καλοκαίρι, με αρκετό κόσμο να έχει φύγει από την πόλη. Τι θα γίνει όταν έρθει ο Σεπτέμβρης, ξεκινήσουν τα σχολεία και επιστρέψουν όλοι πίσω;». Καλές λοιπόν οι παρεμβάσεις, αλλά είναι αναγκαία τα μέτρα προσαρμογής στο νέο σκηνικό που θα βοηθήσουν όλους να περάσουν από το ένα στάδιο στο άλλο.