Η Πάτρα πρέπει να επιστρέψει και να βάλει μπροστά τη μελέτη Ματσούκη για το κυκλοφοριακό και γενικότερα για τον χάρτη της πόλης, αφήνοντας στην άκρη το σχέδιο Δοξιάδη και τις επιμέρους μελέτες για τις αντιδρομήσεις.

Αυτό υποστηρίζουν τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής που αντιστέκονται και αντιδρούν στα σχέδια που υπάρχουν για τις αντιδρoμήσεις που είναι να γίνουν στην Πάτρα, με πρώτη και… χειρότερη αυτή της Κανακάρη που μετατρέπεται σε δρόμο "έξοδος". 

Τι λέει όμως αυτή μελέτη Ματσούκη; Σύμφωνα με αυτή το κέντρο της Πάτρας «αντέχει» να έχει δύο δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Αφενός την Όθωνος Αμαλίας έως δρόμου εξόδου από τα βόρεια της πόλης και αφετέρου η Αγίου Ανδρέου έως δρόμου εισόδου από τα νότια της πόλης. 

Οι υπόλοιποι δρόμοι, δηλαδή η Κορίνθου και η Κανακάρη μένουν ως έχουν, έχοντας όμως  έναν αστικό χαρακτήρα και όχι ως δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας για να χαρακτηρίζονται είσοδος και έξοδος αντίστοιχα των οχημάτων.  

Δεν προβλέπει έτσι αλλαγές που να αναφέρονται σε πεζοδρόμηση της Μαιζώνος ο οποίος με βάση τη σχέδιο Ματσούκη θα ένας κεντρικός δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, όπως και οι υπόλοιποι άλλωστε του κέντρου, πλην της Όθωνος Αμαλίας και της Αγίου Ανδρέου στις οποίες δεν θα επιτρέπεται καν στάθμευση για να εξυπηρετούνται έτσι τα διερχόμενα οχήματα. 

Οι δύο αυτοί δρόμοι θα έχουν ασφαλώς και τις ανάλογες διανοίξεις για να εξυπηρετούν τον ρόλο τους ως εισόδου και εξόδου. Ποδηλατόδρομος φυσικά δεν υπάρχει στο σχέδιο Ματσούκη η φιλοσοφία του οποίου είναι ότι οι κεντρικοί παράλληλοι δρόμοι της πόλης, όπως η Κανακάρη, η Κορίνθου, η Μαιζώνος, η Καραϊσκάκη είναι η καρδιά της. 

Με λίγα λόγια με το σχέδιο Ματσούκη ανατρέπονται όλα όσα έχουν σχεδιαστεί για τον κυκλοφοριακό χάρτη της Πάτρας. Καλό έ;