Αν τα βράδια ψάχνετε τρόπους να χαλαρώσετε από την ένταση της ημέρας, μπορεί να έχετε σκεφτεί να εντάξετε στην ρουτίνα σας μια κούπα ζεστό γαλά. Το γάλα, όπως πολλές έρευνες αναφέρουν μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, αλλά και αδιάκοπα. Αυτό όμως που θα μπορούσε να σας βοηθήσει ακόμη περισσότερο θα ήταν να προσθέσετε στην κούπα αυτή, λίγο μοσχοκάρυδο.

Το μπαχαρικό αυτό με την γλυκιά και ελαφρώς καρυδάτη γεύση, μπορεί να προστεθεί σε αλμυρά και γλυκά πιάτα αλλά και σε ροφήματα, συμπεριλαμβανομένου του γάλακτος.

Στο μοσχοκάρυδο περιέχεται η μυριστικίνη, η οποία είναι γνωστή για τις αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες της.

Μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο: Η μυριστικίνη που περιέχεται στο μοσχοκάρυδο μπορεί να έχει ηρεμιστικές ιδιότητες. Σύμφωνα με μια έρευνα ο συνδυασμός μοσχοκάρυδου με γάλα μπορεί να καταπολεμήσει τις αϋπνίες.
Απαλύνει από το άγχος: Όταν το μοσχοκάρυδα συνδυάζεται με το γάλα δίνει ερέθισμα στην σεροτονίνη. Η ορμόνη αυτή όχι μόνο προσφέρει απόλαυση και χαρά αλλά επίσης μπορεί να ηρεμήσει το μυαλό μας.
Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες: Ένα άλλο πλεονέκτημα του μοσχοκάρυδου είναι ότι περιέχει ενώσεις όπως τα φλαβονοειδή, τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Επίσης το μοσχοκάρυδο περιέχει κυανιδίνες και φαινολικές ενώσεις οι οποίες επίσης έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
Συμβάλλει στο υγιές πεπτικό σύστημα: Σύμφωνα με μια έρευνα το εκχύλισμα μοσχοκάρυδου φαίνεται να συμβάλλει στη βελτίωση της γαστρεντερικής λειτουργίας και μπορεί να καταπολεμήσει τα αέρια, τη δυσπεψία, τον κολικό και την διάρροια.
Αντιοξειδωτικές ιδιότητες: Το μοσχοκάρυδο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία μπορούν να προστατέψουν το σώμα από το οξειδωτικό στρες. Τα αντιοξειδωτικά μπορούν να αποτρέψουν τη βλάβη των κυττάρων και να βοηθήσουν στην πρόληψη πολλών χρόνιων ασθενειών.
Ενισχύει την καρδιαγγειακή υγεία: Οι χημικές ενώσεις που περιέχονται στο μοσχοκάρυδο μπορούν να έχουν οφέλη για την υγεία της καρδιάς. Το μοσχοκάρυδο περιέχει κάλιο το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του καρδιακού ρυθμού καθώς και της αρτηριακής πίεσης.

Ωστόσο είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι πρέπει να είστε προσεκτικοί με τις ποσότητες μοσχοκάρυδου που καταναλώνετε, καθώς σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να γίνει τοξικό για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μην καταναλώνετε παραπάνω από ένα κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο καθημερινά.

Αν θέλετε να ετοιμάσετε ένα ζεστό φλιτζάνι γάλα με μοσχοκάρυδο, ζεστάνετε το γάλα σας και προσθέσετε 1/4κ.γ. μοσχοκάρυδο και ανακατέψτε καλά.

Πηγή: vita.gr