Σε μία εθιμοτυπική διαδικασία εξελίχθηκε η επίσκεψη του δημάρχου κ. Πελετίδη με την Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Αλεξοπούλου.
Τα θέματα που έθεσε τρένο, τραμ, αναβάθμιση μέσων μαζικής μεταφοράς, χώροι στάθμευσης και φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίστηκαν από την υπουργό με μία γενικόλογη αοριστολογία η οποία συνάδει με το κλίμα των ημερών. Τις εκλογές...
Γενικόλογες κουβέντες για τις υποδομές, την Πατρών-Πύργου τα νοσοκομεία κ.α.
Δεν πρόκειται για μεγαλοστομία από την πλευρά της Ώρας Πατρών ή για υπερβολή, δεν έγινε καμία ουσιαστική αναφορά για την περιοχή για κάποιο σοβαρό και ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο που θα προκαλούσε το ενδιαφέρον του Πατρινού.
Αν κρίνουμε ότι η υπουργός γνωρίζει τα προβλήματα, η Πάτρα είναι τόπος καταγωγής της, η κυβέρνηση έχει κυβερνητική συνέχεια, αντιλαμβάνεται ο πολίτης ότι τα αποτελέσματα ήταν μηδαμινά.
Μετά την επίσκεψη η Δημοτική αρχή εξέδωσε μία χλιαρή ανακοίνωση ότι....θα.... συζητήσει στο Δημοτικό Συμβούλιο τους τρόπους αντίδρασης..
Υπενθυμίζουμε ότι κατά την προηγούμενη κυβερνητική περίοδο 2015-19 εν μέσω μνημονίων ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε στην πόλη 3,5 χιλιόμετρα θαλάσσιο μέτωπο, αίτημα 50 χρόνων της πόλης, το Πλατανόδασος, 2.500.000€ για να ξεχρεώσει η ΚΕΔΗΠ_Καρναβάλι, ίδρυσε τη Νομική σχολή, αποπεράτωσε την Πατρών Αθηνών, την Ιόνια οδό κ.α., δόθηκαν τα πρώτα 136.000€ και ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία του Νότιου πάρκου κ.α. Ο κ. Πελετίδης την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποίησε πορεία με τα πόδια, για να επιλυθεί η ανεργία, Πάτρα-Αθήνα, πορεία Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, πορείες για την υπογειοποίηση του τρένου, αντισυγκέτρωση έξω από το Royal κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα κ.α.
Έχει λοιπόν να επιλέξει από τις παραπάνω κινητοποιήσεις που είχε στο οπλοστάσιό του επί ΣΥΡΙΖΑ.
Εκτιμούμε ότι δεν θα επιλέξει καμία από τις παραπάνω για ευνόητους πολιτικούς λόγους.
Θα βαυκαλιστεί με τις αοριστολογίες και ανέξοδες υποσχέσεις της Yπουργού της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.
Η εκτίμηση μας πηγάζει από τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια 2019-23, δεν γρατζούνησε την κυβερνητική πολιτική πού απαξίωσε την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την πόλη.
Μια πορεία προσπάθησε να οργανώσει για το τρένο και την ανέβαλε λόγω καιρικών συνθηκών (και είχε μία ωραία μέρα!).
Η Πόλη μας μετά από 8 χρόνια παράδοσης του Θαλάσσιου Μετώπου δεν έχει σχεδιασμό για την αξιοποίησή του, τα έργα λιμνάζουν (Άνω Πόλη, Ιστορικό κέντρο) ενώ μεγάλα έργα εγκαταλείπονται για να επαναδημοπρατηθούν με μεγαλύτερο φυσικά τίμημα (Κάτω πόλη, ΑΣΟ, Εργοστάσιο Τέχνης,).
Η πεζοδρόμηση δε της Μαιζώνος και η αντιδρόμηση Κορίνθου-Κανακάρη θα φέρει νέα δεδομένα που αν δεν κατατεθεί και εφαρμοστεί ένα σοβαρό και ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο θα υποβαθμιστεί η ποιότητα ζωής στο Ιστορικό κέντρο.
Σοβαρότατες θα είναι και οι οικονομικές επιπτώσεις στις μικρές εμπορικές επιχειρήσεις της πόλης (κυκλοφοριακό, πάρκινγκ, πράσινο, σύγχρονα μέσα μαζικής μεταφοράς).
Έτσι επίσκεψη η του κυρίου Πελετίδη στο υπουργείο μπορεί να συνοψιστεί σε τρεις λέξεις “Ηλθον...είδον...απήλθον"..