Οι εργασίες για την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος αναμένονται από μέρα σε μέρα, όμως, τελευταίως είναι γεγονός ότι ολοένα και πληθαίνουν οι φωνές που έχουν ξεκινήσει να αμφισβητούν τους σκοπούς και το αποτέλεσμα του όλου έργου.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν από τη στιγμή που μια παράλληλη οδός καλώς ή κακώς είναι ήδη εδώ και αρκετά χρόνια πεζόδρομος, δηλαδή, η Ρήγα Φεραίου, τι νόημα θα έχει η πεζοδρόμηση μιας τόσο κεντρικής οδού που τυγχάνει μάλιστα να είναι η ακριβώς από πάνω της; 

Πέρα από τα προβλήματα στο κυκλοφοριακό που θα δημιουργήσει υπάρχει και η σκέψη ότι η Πάτρα από την μέχρι τώρα εμπειρία της δεν έχει την ωριμότητα και την νοοτροπία για να πεζοδρομήσει το ιστορικό της κέντρο.

Οι περισσότεροι από τους πεζόδρομους της έχουν ήδη μετατραπεί σε πάρκινγκ. Κι υπάρχει και κάτι άλλο που λέγεται πλέον και έχει έρθει στο προσκήνιο και αφορά την ρυμοτομία της πόλης.

Ο πολεοδομικός χαρακτήρας της Πάτρας, έχοντας μπροστά της ένα μεγάλο θαλάσσιο μέτωπο είναι φτιαγμένος για πεζόδρομους που να έχουν μία κάθετη χάραξη προς τη θάλασσα. Να οδηγείται δηλαδή στη θάλασσα ο πεζός ή ακόμα και ο ποδηλάτης. 

Οδοί όπως ή Αγίου Νικολάου ή ακόμα και η Ερμού (ειδικά αυτή που είναι μεγάλη οδός και δεν προβλέπεται να πεζοδρομηθεί) θα ταίριαζαν καλύτερα ως μεγάλοι πεζόδρομοι στο ρυμοτομικό ύφος της Πάτρας και όχι παράλληλοι, όπως είναι η Μαιζώνος, από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει ήδη ένας τέτοιος πεζόδρομος, όπως η Ρήγα Φεραίου.

Πεζόδρομος, που σύμφωνα με το σχέδιο Δοξιάδη βάση του οποίου πεζοδρομείται η Μαιζώνος και γίνονται όλες αυτές οι παρεμβάσεις στο κέντρο, θα ήταν ένας δρόμος για τα λεωφορεία. Και έτσι καλούν μέσω αναρτήσεων ή και άρθρων στον ηλεκτρονικό τύπο την δημοτική αρχή να μην προχωρήσει στο όλο έργο. Κάπως αργά βέβαια για αυτές τις συζητήσεις…