Δεν είναι μόνο πως καθυστέρησε περίπου 11 μήνες, ούτε το ότι τελικά "έγινε μόνο για τις φωτογραφίες". Η κύρια θλίψη προκύπτει από το γεγονός πως μία συνάντηση που όφειλε να φέρει στην Πάτρα ειδήσεις και πρόοδο, τελικά είχε μηδενικό αποτέλεσμα. Τα σοβαρά θέματα της πόλης δεν τα έθεσε ο κ. Πελετίδης στην κ. Αλεξοπούλου. Και έτσι η συνάντηση Δημάρχου Πατρέων και Υφυπουργού Υποδομών θα μείνει στην τοπική μας ιστορία ως μία επαφή…μηδενικού αποτυπώματος.

Καταγράφουμε τα γεγονότα:

  • Πολλά τα ανοικτά θέματα της Πάτρας που άπτονται αποφάσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με πρώτο το τρένο και την επιτακτική ανάγκη για έλευσή του ως το λιμάνι.
  • Η βουλευτής από την Αχαΐα ανέλαβε το χαρτοφυλάκιο της τον Ιούνιο του 2023.
  • Ο Κώστας Πελετίδης επανεξελέγη Δήμαρχος Πατρέων τον Οκτώβριο του 2023.
  • Από την 1η Ιανουαρίου 2024 ξεκίνησε η νέα δημοτική θητεία, αλλά και πάλι δεν κλείστηκε ραντεβού.
  • Συνάντηση μεταξύ Υφυπουργού και Δημάρχου έγινε μόλις στις 15 Μάϊου 2024, με μία πλήρη ατζέντα σοβαρών ζητημάτων. Μεσολάβησαν 11 χαμένοι μήνες.
  • Ο δήμαρχος όφειλε να συζητήσει κατά προτεραιότητα τα μεγάλα ζητήματα της πόλης: τρένο, κυκλοφοριακό, ΣΒΑΚ, τραμ, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου συζητήθηκαν μόνο έργα και δράσεις δευτερεύουσας σημασίας, απαραίτητα μεν, περιφερειακά και γενικά δε.
  • Ευχάριστο νέο η πρόοδος της Πατρών-Πύργου, ευπρόσδεκτα τα αντιπλημμυρικά έργα, οι δράσεις προώθησης της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, το πρόγραμμα "Φορτίζω Παντού" και τα δίκτυα ύδρευσης, αλλά με το τρένο τι γίνεται;
  • Ο -συνήθως λαλίστατος- Δήμος Πατρέων δεν ανακοίνωσε κάτι για τη συνάντηση. Προφανώς δεν έχει κάτι νέο να μας πει περί του κυκλοφοριακού ζητήματος της πόλης, τις αναγκαίες νέες θέσεις στάθμευσης, τα μέσα σταθερής τροχιάς, κυρίως για το τρένο.

Ο δήμαρχος επιστρέφοντας στην Πάτρα οφείλει να εξηγήσει στο δημοτικό συμβούλιο και στους Πατρινούς δημότες τι ακριβώς σημαίνει η φράση της υπουργού: "Διαγωνισμός με τη διαδικασία ανταγωνιστικού διαλόγου για την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο - Νέος Λιμένας Πατρών". Αν εμπιστευτούμε το ένστικτο και την ως τώρα εμπειρία μας, το μεταφράζουμε σε "μηδέν εις το πηλίκο". Το τρένο δεν θα έρθει.

Όσο για το κόστος και την ποιότητα των ΜΜΜ στην πόλη, οι Πατρινοί θα εξακολουθούμε να πληρώνουμε ίσο φόρο, αλλά την ίση μεταχείριση με το λεκανοπέδιο και τη Θεσσαλονίκη θα τη ζητάμε μόνο εμείς οι της αντιπολίτευσης, ο αγωνιστής δήμαρχος δεν σκέφτηκε καν να τη θέσει ως αίτημα της πόλης κατά την επίσκεψη στο Υπουργείο.

Συμπέρασμα: Η αναβλητικότητα και το θολό τοπίο διαμορφώνουν την πολιτική της Δημοτικής Αρχής στα θέματα συγκοινωνιών και κυκλοφορίας. Όσοι με αυτή την τακτική "κερδίζουν" χρόνο, τον κλέβουν από την πόλη.