Καλοκαίρι στα αγαπημένα Βραχνέικα της Πάτρας και συγκεκριμένα στον παραλιακό δρόμο.

Από την μία η ομορφιά του μέρους αυτού που θα αποτελέσει και αυτό το καλοκαίρι σημείο αναφοράς και αναψυχής για δεκάδες πατρινούς. Από την άλλη η εκδίκηση της φύσης μέσα από το φαινόμενο της διάβρωσης των ακτών.

Κι από πάνω ένας καταγάλανος ουρανός που απλώνεται. Όλα αυτά σε μια ακόμα υπέροχη φωτογραφία του Βασίλη Μαυρομύτη.