Καλοκαίρι στα αγαπημένα Βραχνέικα της Πάτρας και συγκεκριμένα στον παραλιακό δρόμο.
Από την μία η ομορφιά του μέρους αυτού που θα αποτελέσει και αυτό το καλοκαίρι σημείο αναφοράς και αναψυχής για δεκάδες πατρινούς. Από την άλλη η εκδίκηση της φύσης μέσα από το φαινόμενο της διάβρωσης των ακτών.
Κι από πάνω ένας καταγάλανος ουρανός που απλώνεται. Όλα αυτά σε μια ακόμα υπέροχη φωτογραφία του Βασίλη Μαυρομύτη.
Δείτε επίσης


