Χώρους στάθμευσης αναζητάει ο Δήμος μετά από τις πεζοδρομήσεις και τις αντιδρομήσεις που είναι να γίνουν στο πλαίσιο των παρεμβάσεων και των αλλαγών του κυκλοφοριακού χάρτη, στο κέντρο της Πάτρας.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά ο Δήμος σκοπεύει να προχωρήσει στην διαμόρφωση ενός οικοπέδου που έχει χαμηλά στο Ζαβλάνι, σε χώρο στάθμευσης.  Πρόκειται για ένα οικόπεδο που ήταν να παραχωρήσει στην ΕΛΑΣ για την δημιουργία του Αστυνομικού Μεγάρου.

Ο χώρος αυτός είναι αναξιοποίητος και θεωρείται ιδανικός από τους ανθρώπους του Δήμου για να γίνει δημοτικό πάρκινγκ αφού βρίσκεται σε σχετικά κοντινή απόσταση από το κέντρο. Με βάση της εκτιμήσεις η χωρητικότητα του νέου αυτού πάρκινγκ θα είναι κοντά στις 300 θέσεις στάθμευσης.

Παράλληλα, με έγγραφο του έχει ζητήσει από τον ΟΣΕ την επέκταση της παραχώρησης του χώρου του παλαιού σταθμού στον Άγιο Διονύσιο. Έτσι θα μεγαλώσει το υπάρχον πάρκινγκ και θα προσφέρει περισσότερες θέσεις στάθμευσης από τις 200 που έχει σήμερα (για αυτό και τις περισσότερες φορές το βλέπει κανείς γεμάτο).

Από εκεί και πέρα ο Δήμος θα αναζητήσει και ιδιωτικούς χώρους για να τους μισθώσει και να τους κάνει πάρκινγκ. Πάντως, πέρα από τους χώρους αυτούς, στην νότια παραλιακή ζώνη της Πάτρας, δηλαδή από το Νότιο Πάρκο έως και την Ιχθυόσκαλα υπάρχουν τέσσερα πάρκινγκ με κοντά στις 1.000 θέσεις στάθμευσης.

Οπότε σύμφωνα με το σκεπτικό της δημοτικής αρχής αν οι πατρινοί αξιοποιούσαν τα πάρκινγκ αυτά στην νότια παραλιακή ζώνη της πόλης τότε δεν θα υπήρχε λόγος ούτε να σταθμεύουν στο μώλο, ούτε πάνω στους πεζόδρομους. Οπότε το όλο θέμα της στάθμευσης είναι πάνω από όλα ζήτημα νοοτροπίας.