Περισσότερο προβληματισμό, παρά ανακούφιση, έχουν φέρει στις σχολικές κοινότητες της Πάτρας, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς η εφαρμογή των μέτρων για την καταπολέμηση της βίας και του bullying στις σχέσεις των μαθητών και εντός των σχολείων.

Αυτό που προβληματίζει περισσότερο είναι η πλατφόρμα του stop bullying στην οποία μπορούν να γίνουν οι σχετικές καταγγελίες είτε από θύματα τέτοιων συμπεριφορών είτε από άτομα που έχουν δει από κοντά συγκεκριμένα περιστατικά.

Σύμφωνα με μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας η πλατφόρμα αυτή μπορεί να είναι ένα ριζικό μέτρο που δεν υπήρχε πριν, όμως, από την άλλη μπορεί να αποτελέσει και ένα δίκοπο μαχαίρι που θα διαταράξει ακόμα περισσότερο την ισορροπία ενός σχολείου.

Στην πλατφόρμα μπορούν να καταγγέλλουν μόνο επώνυμα γονείς που τα παιδιά τους έχουν πέσει θύματα (σε ότι αφορά την πρωτοβάθμια εκπαίδευση) αλλά και μαθητές γυμνασίων και λυκείων που έχουν υποστεί bullying ή έχουν δει από κοντά τέτοιες καταστάσεις.

Οι καταγγελίες αυτές θα εξετάζονται από ειδικές επιτροπές που θα έχει το κάθε σχολείο, ενώ θα στέλνονται στις διευθύνσεις εκπαίδευσης. Το ερώτημα που θέτουν όμως αρκετοί εκπαιδευτικοί είναι με τι κριτήρια θα γίνονται αυτές οι καταγγελίες από τη στιγμή που ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές, αλλά και ένα μεγάλο ποσοστό των δασκάλων και των καθηγητών, δεν γνωρίζουν επί της ουσίας τι είναι το bullying.  

«Και πώς να το γνωρίζουν άλλωστε αφού δεν έχει γίνει ούτε ενημέρωση, ούτε εκπαίδευση πάνω στην αντιμετώπιση τέτοιων ζητημάτων» αναρωτιούνται οι εκπαιδευτικοί που εμφανίζονται διστακτικοί για την αποτελεσματικότητα των μέτρων. Από την άλλη βέβαια κάτι έπρεπε να γίνει, αφού όπως λένε αρκετοί γονείς, η κατάσταση έχει ξεφύγει για τα καλά στα σχολεία.