To φράγμα των 160.000 επιβατών θα προσπαθήσει να σπάσει φέτος το αεροδρόμιο του Αράξου και να συνεχίσει την ανοδική πορεία που έχει μετά από την κρίση της πανδημίας, αλλά τα πράγματα και φέτος παραμένουν εξίσου δύσκολα. 

Ίσως πιο δύσκολα από την περσινή χρονιά. Βλέπετε ο πόλεμος που έχει ξεσπάσει στη Μέση Ανατολή μεταξύ του Ισραήλ και της Παλαιστίνης, αλλά και η γενικότερη έκρυθμη κατάσταση που υπάρχει μετά από την εμπλοκή του Ιράν, αφαιρούν όπως όλα δείχνουν μια ακόμα αγορά από το αεροδρόμιο του Αράξου. 

Κι αυτή η απώλεια με δεδομένο ότι το Ισραήλ ήταν μια ανερχόμενη αγορά για τη Δυτική Ελλάδα (κυρίως για την Ηλεία), είναι σημαντική. Το μεγάλο πρόβλημα για το αεροδρόμιο του Αράξου, αλλά και για τον τουρισμό της περιοχής, είναι ότι και αυτό το καλοκαίρι οι αγορές που θα φέρουν επισκέπτες είναι συγκεκριμένες και κάθε απώλεια είναι εμφανής. 

Στηριζόμαστε και φέτος στους Γερμανούς που μετά από τον πόλεμο της Ρωσίας με την Ουκρανία και τις συνέπειες αυτού στο φυσικό αέριο, η προσέλευση τους είναι μειωμένη σε σύγκριση με πριν, λίγο στους Πολωνούς και ως εκεί.

Αγορές όπως αυτές της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Σκανδιναβίας ή ακόμα και της Κίνας δεν προσελκύονται από την Δυτική Ελλάδα για πολλούς και διάφορους λόγους. Τα Βαλκάνια εξακολουθούν και προτιμούν την Βόρεια Ελλάδα, οι Βαλτικές χώρες είναι αγορές μικρών δυνατοτήτων και έτσι δεν μένουν πολλά πράγματα από την τουριστική πίτα για την περιοχή μας. 

Και όλα αυτά ενώ οι απώλειες των αγορών της Ρωσίας, της Λευκορωσίας και της Ουκρανίας που αποτελούσαν το 24% των επισκεπτών στην Δυτική Ελλάδα, θα είναι και φέτος εκτός.