Ένα αγόρι παρασύρθηκε το πρωί ενώ προσπαθούσε να διασχίσει την οδό Ελ. Βενιζέλου, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, στο ύψος της οδού Γοργοποτάμου, κάτω από άγνωστες συνθήκες όχημα παρέσυρε τον 14χρονο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και να κληθεί ασθενοφόρο ώστε να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.