Το 90% των οδηγών ταξί έχει προμηθευτεί τα POS από τις τράπεζες και τα έχουν βάλει στα οχήματα τους από τη στιγμή που το μέτρο αυτό είναι από την 1η Απριλίου υποχρεωτικό. 

Όμως υπάρχει και ένα 10% που δεν έχει προμηθευτεί, χωρίς να είναι δική του η ευθύνη για αυτό και το οποίο κινδυνεύει με τσουχτερά χρηματικά πρόστιμα.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν στο σωματείο των ιδιοκτητών οδηγών ταξί της Πάτρας παρά το γεγονός ότι έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες των μηχανημάτων αυτών εδώ και πάνω από έναν μήνα (έχοντας στα χέρια τους και το χαρτί της παραγγελίας), υπάρχει μια καθυστέρηση ως προς την παραλαβή τους.

Η καθυστέρηση αυτή οφείλεται κυρίως στις τράπεζες και ύστερα στους τεχνικούς, όμως, τα κλιμάκια των ελεγκτών αν θέλουν να δείξουν την αυστηρότητα τους, θα ρίξουν πρόστιμα στους οδηγούς ταξί και σε κανέναν άλλον.

Κάτι που φυσικά με την αναδουλειά που έχει και αλλιώς ο συγκεκριμένος κλάδος δεν θα μπορούν να δοθούν από τους οδηγούς, άρα θα πάνε στην εφορία, θα έχουν τις αντίστοιχες αυξήσεις στα επιτόκια και όλο αυτό θα αποτελέσει ένα βάρος στα ήδη πολλά που σηκώνει ένας επαγγελματίας οδηγός.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι τα ταξί (όπως και τα πρατήρια καυσίμων) δεν χρειάζεται να έχουν POS που να συνδέεται με την ταμειακή μηχανή, όπως υποχρεούνται άλλοι κλάδοι. 

«Αν υπήρχε και αυτό τότε θα το… φυσάγαμε και δεν θα κρύωνε. Θα ήταν πρακτικά αδύνατον κάτι τέτοιο…» σχολίασε πάνω στο ζήτημα οδηγός ταξί.