Νέα διάσταση λαμβάνει η διχόνοια που φέρνει η αντιδρόμηση της Κορίνθου και της Κανακάρη, αλλά και γενικότερα ο νέος σχεδιασμός που φέρνουν όλες αυτές οι παρεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν στο πλαίσιο του καινούργιου κυκλοφοριακού χάρτη της Πάτρας.
Πέρα από τις αντιδράσεις των κατοίκων της Κανακάρη που εξακολουθούν και φωνάζουν ότι η αντιδρόμηση δεν πρέπει να προχωρήσει και ότι θα καταφύγουν ακόμα και στη νομική οδό αν κανείς δεν τους ακούσει, υπάρχουν και αυτοί που διαφωνούν με τον τρόπο που πάει να την κάνει η δημοτική αρχή.
«Οι αντιδρομήσεις με τις πεζοδρομήσεις θα πρέπει να γίνουν από κοινού» ανέφερε χαρακτηριστικά τις προάλλες ο γνωστός συγκοινωνιολόγος Ντίνος Σαρδελιάνος, μιλώντας στο Max Fm για το θέμα, σχολιάζοντας το σχέδιο της δημοτικής αρχής να προχωρήσει στην εφαρμογή των αντιδρομήσεων από το 2025 και μετά, ύστερα δηλαδή από την ολοκλήρωση των αναπλάσεων στο ιστορικό κέντρο και την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.
Το σκεπτικό της άποψης αυτής στηρίζεται στο ότι ο σχεδιασμός για τις αναπλάσεις και τις πεζοδρομήσεις είναι αλληλένδετος και συνεργός με τις αντιδρομήσεις και τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν στον κυκλοφοριακό χάρτη.
Την άποψη του συμμερίζονται αρκετοί πατρινοί που τονίζουν ότι η καθυστέρηση του σχεδιασμού της αντιδρόμησης πέρα από τα κυκλοφοριακά προβλήματα που θα δημιουργήσει, θα συμβάλει και στην μεγαλύτερη σύγχυση των δημοτών, καθώς ήδη τα πράγματα στους δρόμους του κέντρου είναι αρκετά μπερδεμένα.
Το χαρακτηριστικό παράδειγμα πάνω σε αυτό είναι οι φωτεινοί σηματοδότες και τα διπλά φανάρια που έχουν μπει εδώ και καιρό σε πολλά κομβικά σημεία για το κυκλοφοριακό στο κέντρο της Πάτρας.