Την ίδια στιγμή που οι επαγγελματίες στην εστίαση της Πάτρας το τριήμερο του Πατρινού Καρναβαλιού έβλεπαν τους νεαρούς επισκέπτες της αχαϊκής πρωτεύουσας να αγοράζουν κρασιά και μαυροδάφνες από τα περίπτερα και τα μίνι μάρκετ για να τα πάρουν στο σπίτι των φίλων τους φοιτητών όπου διέμεναν, στην Ξάνθη ξέρετε τι γινόταν από πλευράς κόσμου;

Ένας χαμός από επισκέπτες και μια πόλη γεμάτη και αυτή από κόσμο, αλλά τι κόσμο… Σύμφωνα με τα όσα έλεγαν σε επαγγελματίες εστίασης της Πάτρας συνάδελφοι τους από την ακριτική πόλη, τα μαγαζιά εκεί στην Ξάνθη ήταν γεμάτα από οικογένειες, από παρέες 30άρηδων και 40άρηδων που διασκέδαζαν, τρώγοντας και πίνοντας, σε καταστήματα και όχι σε πλατείες, σκάλες και παγκάκια.

Σημαντικό αυτό. Όπως έλεγαν λοιπόν στις συζητήσεις τους στην εστίαση, στον απόηχο του καρναβαλιού και της αποκριάς, ήταν ξεκάθαρο φέτος ότι όλος ο "καλός" κόσμος (για να το εξηγήσουμε αυτό, οι ενήλικες, οι οικογένειες και γενικότερα επισκέπτες που είχαν να αφήσουν κάτι στην αγορά), πήγανε στην Ξάνθη.

Στην Πάτρα ήρθαν οι 16άρηδες, οι 17άρηδες, οι 20άρηδες και κυρίως οι φίλοι των φοιτητών που και αυτοί αφού τα ήπιαν στο σπίτι που διέμεναν, βγήκαν στη συνέχεια έξω, όχι για να πάνε σε ένα μαγαζί, αλλά έτσι για να κάνουν το χάζι τους στην πλατεία Γεωργίου, στην Ρήγα Φεραίου και πάει λέγοντας.

Η Πάτρα λοιπόν είχε περισσότερο κόσμο αριθμητικά από την Ξάνθη, όμως, είναι σίγουρο ότι η αγορά της ακριτικής πόλης κέρδισε περισσότερα από το καρναβάλι της από όσα κέρδισε αυτή της αχαϊκής πρωτεύουσας, παρόλο που η τελευταία είχε το brand του Πατρινού Καρναβαλιού. Και για αυτό φυσικά υπάρχουν ευθύνες…