Σύμφωνα με ένα γνωστό απόφθεγμα, αν θες να πας μπροστά, πρέπει να κοιτάξεις προηγουμένως πίσω. Διότι είναι το παρελθόν που σου δείχνει τον δρόμο για το μέλλον.
Εάν η Πάτρα μεγαλούργησε κάποτε, το όφειλε στο λιμάνι της, το οποίο ήταν η ατμομηχανή της οικονομίας της και της ανάπτυξης της. Και ήταν μια ευημερούσα αστική τάξη που άφησε έκτοτε στην πόλη μια σημαντική παρακαταθήκη, η οποία εκτείνεται έως τις μέρες μας. Μας την υπενθυμίζουν, εκτός άλλων, το Δημοτικό Θέατρο, το Καραμανδάνειο, το Σκαγιοπούλειο.
Είναι αμφίβολο εάν ο δήμαρχος Πατρέων, ξέρει την Ιστορία της πόλης. Αλλά και να την ήξερε μικρή σημασία θα είχε, εφόσον ο ίδιος δεν λειτουργεί ως δήμαρχος αλλά ως ένας πιστός κομμουνιστής, που ακολουθεί με προσήλωση την ατζέντα του κόμματος του.
Είναι προφανές ότι η άσκηση μιας ακόμη επαναστατικής γυμναστικής από την κομμουνιστική δημοτική αρχή, το ερχόμενο Σάββατο, έρχεται ως συνέχεια αυτών που προηγήθηκαν στο όνομα της αντιμετώπισης της ανεργίας. Άραγε, μπορεί να μας πει ο κομμουνιστής δήμαρχος πόσες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν από τις πορείες; Προφανώς, καμία!
Η σφοδρή αντίθεση - αντίδραση της κομμουνιστικής δημοτικής αρχής στη δημιουργία Μαρίνας Mega Yacht είναι μια ακόμη τρανή απόδειξη ότι αυτή βάζει την ατζέντα του Περισσού πάνω από τα συμφέροντα της πόλης και των Πατρινών. Εχθρεύονται οτιδήποτε μπορεί να πάει την Πάτρα μπροστά, εν τέλει είναι εχθροί της πόλης!
Και το θλιβερό αποτέλεσμα είναι η πόλη που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, κάναμε τις οικογένειές μας και δραστηριοποιούμαστε επαγγελματικά, να έχει περιέλθει σε παρατεταμένο τέλμα στασιμότητας που αγγίζει τα όρια της παρακμής.
Πάντως, αν οι ίδιοι επαίρονται ότι η Πάτρα είναι το «γαλατικό χωριό» της… λαϊκής αντίστασης, οι υγιώς σκεπτόμενοι Πατρινοί δεν επιθυμούν η πόλη μας να παραμείνει «χωριό». Θέλουν η Πάτρα να ανακτήσει την παλιά της αίγλη, με μια ευημερούσα οικονομία που θα πετύχουμε μόνο με επενδύσεις που θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας. Όχι με πορείες και συλλαλητήρια.
Είναι περιττό, χαμένος κόπος, να προσπαθήσει να εξηγήσει κάποιος στους σταλινιστές τα οφέλη που θα προκύψουν για την τοπική οικονομία και την ανάπτυξη της πόλης από τη λειτουργία της Μαρίνας Μega Yacht.
Θα μπορούσε, κάλλιστα, στο πλαίσιο του δημοσίου διαλόγου, να τα προβάλλει αυτά η διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαϊας, υπερασπιζόμενη το αυτονόητο: μια σημαντική επένδυση για την πόλη. Δυστυχώς, όμως, μέχρι τώρα δεν το έχει πράξει, επιλέγοντας μια δυσεξήγητη και ακατανόητη, «ηχηρή», σιωπή.
Θα ήταν ευχής έργον ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ, Παναγιώτης Αναστασόπουλος, και το Δ.Σ. του, να «τρέξουν» χωρίς χρονοτριβή αυτή την τόσο σημαντική επένδυση, ώστε η Πάτρα να αποκτήσει μια Μαρίνα που αρμόζει στην τρίτη πόλη της Ελλάδας, αντάξια της Ιστορίας της!