H Mega Yacht θα κάνει μια αρχή στον θαλάσσιο τουρισμό για την Πάτρα ο οποίος παρά τις τεράστιες δυνατότητες που έχει η πόλη είναι στο μηδέν και θα δώσει την ευκαιρία στην αχαϊκή πρωτεύουσα για να ξεφύγει από τη μιζέρια και τη φτώχεια της.
Αυτό υποστηρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό και το επάγγελμα τους έχει κάποια σχέση με τον τουριστικό κλάδο. Από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τα τουριστικά γραφεία έως και τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες εστίασης.
Τα παράδειγμα που φέρνουν είναι η Πρέβεζα. Πρόκειται για μια μαρίνα που μπορεί να μην είναι μόνο αποκλειστικά για μεγάλα γιοτ όμως έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει 300 σκάφη, με μέγιστο μήκος 45 μέτρα και 2,5 μέτρα βάθος.
Ανάμεσα στα σκάφη που μπορούν να αγκυροβολήσουν εκεί είναι και τα μεγάλα γιοτ των 25, των 30 και των 40 μέτρων. Κι παραπάνω. Τι ήταν αυτό που έκανε η μαρίνα της Πρέβεζας που πλέον με την αναβάθμιση της έχει όλες τις διεθνείς προδιαγραφές μιας σύγχρονης μαρίνας, στην οικονομία της πόλης;
Της έδωσε ζωή. Μια πόλη που δεν ήταν καν στον τουριστικό χάρτη, είναι πλέον ένα από τα τοπ τουριστικά μέρη της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Η Mega Yacht που θέλει να φτιάξει ο ΟΛΠΑ ή ο ΤΑΙΠΕΔ (αλήθεια τι σημασία έχουν αυτά), σε μία περιοχή που μέχρι τώρα είναι εντελώς αναξιοποίητη (ούτε περίπατο δεν μπορούμε να κάνουμε) θα έχει έναν ακόμα πιο αναπτυξιακό χαρακτήρα για την Πάτρα και την οικονομία της.
Ο πλούτος γεννά πλούτο
Τα περί "κλειστών μανδρών" που αναφέρει η δημοτική αρχή είναι για τους… Δον Κιχώτηδες που βλέπουν ανεμόμυλους στο διάβα τους μας έλεγε χαρακτηριστικά ένας επαγγελματίας που ασχολείται με το γιότινγκ και τον θαλάσσιο τουρισμό.
Φανταστείτε μια μαρίνα για μεγάλα γιοτ, δίπλα από την αναβαθμισμένη μαρίνα του δήμου όπου θα μπορούν να δένουν τα μικρότερα σκάφη που έρχονται από το Ιόνιο και τον Κορινθιακό μαζί με τα ιστιοπλοϊκά.
Θα έχει γίνει επιτέλους στην πράξη αυτό που λένε αρκετοί ότι ο πλούτος της Πάτρας είναι η θάλασσα της! Και στην τελική ο πλούτος γεννά πλούτο και η φτώχεια περισσότερη φτώχεια, ας μην το ξεχνάμε αυτό.