Δεν είναι και τόσο ενθουσιασμένοι οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί για την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου που ήρθε στο προσκήνιο μετά την ολοκλήρωση της συμπληρωματικής μελέτης και την ολοκληρωμένη παρουσίαση της στους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.

Σύμφωνα με τους επαγγελματίες – οδηγούς ταξί η αντιδρόμηση της Κανακάρη είναι πρόβλημα αφού ο δρόμος αυτός από την Ζαϊμή και μετά είναι στενός και δεν μπορεί να αντέξει τον κυκλοφοριακό φόρτο που έχει η Κορίνθου, έξοδος από το αστικό κέντρο της Πάτρας.

Επιπλέον η Κανακάρη αυτή τη στιγμή με την κατεύθυνση που έχει είναι ο πλέον δρόμος που έχουν καθιερωθεί τα διπλοπαρκαρισμένα, με αποτέλεσμα σε πολλά σημεία να δημιουργείται κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Προϋπόθεση για να πετύχει η αντιδρόμηση της Κανακάρη, σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί, είναι να μην υπάρχουν διπλοπαρκαρισμένα και από την Αγίου Νικολάου, καθόλου παρκαρισμένα γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα δημιουργείται σε καθημερινή βάση ένα χάος.

Κομματάκι δύσκολο αυτό με την παύση των διπλοπαρκαρισμένων και των παρκαρισμένων, αν κρίνουμε την άναρχή κατάσταση που υπάρχει σε όλο το κέντρο της Πάτρας. Εξάλλου, υπάρχουν και άλλα προβλήματα στις δύο αυτές αντιδρομήσεις, αλλά και στο όλο σχέδιο που θα πρέπει να διευθετηθούν άμεσα.

Όπως για παράδειγμα ο δρόμος διπλής κατεύθυνσης της Αγίας Σοφίας. Δύσκολα θα χωράνε εκεί δύο ρεύματα με παρκαρισμένα. Για τα ταξί που ζουν το πρόβλημα του κυκλοφοριακού πρέπει να βρεθεί και ένας τρόπος για να πλησιάζουν την πεζοδρόμημένη Μαιζώνος σε σημεία που θα καθοριστούν για να μπορούν να παίρνουν άτομα που έχουν κινητικά προβλήματα ή προβλήματα υγείας.

Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί το παράδειγμα της Όθωνος Αμαλίας με τον παραλιακό ποδηλατόδρομο που έχει αφήσει μισό τον δρόμο, πρέπει να μας γίνει μάθημα. Καλά τα σχέδια, όμως, στην βράση κολλάει το σίδερο…