Είναι ένα κορίτσι που κάνει τα πρώτα της βήματα στο θέατρο, έχοντας δείξει όμως πτυχές του ταλέντου της, αλλά και έχοντας τη διάθεση για να αφιερωθεί σε αυτό, έχοντας καταλήξει ότι αυτός είναι ο δρόμος της.

Ο λόγος για την Αλίκη Οικονομοπούλου που τελείωσε πρόσφατα την Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, κάνοντας την πρώτη της επαγγελματική εμφάνιση σε μια παιδική παράσταση στο "Μεγάλο ταξίδι της Ραλού", ένα έργο γεμάτο από φαντασία και χρώματα.

Η φαντασία είναι η δύναμη του κάθε καλλιτέχνη και η νεαρή ηθοποιός που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα, ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με το θέατρο από το 2013, έχοντας ανακαλύψει μέσω αυτού την ανήσυχη καλλιτεχνική της φύση έως που στα 18 της αποφάσισε να δώσει εξετάσεις στην Δραματική Σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας όπου και σπούδασε.

Και να που μας μιλάει στο patrasevents.gr για το θέατρο, τα σχέδια και τα όνειρα της. Η ίδια έχει αρκετά όνειρα για το θέατρο και άλλωστε η πρώτη της επαγγελματική δουλειά είναι να υποδύεται ένα πλάσμα που εμφανίζεται όταν τα όνειρα είναι έτοιμα να γίνουν πραγματικότητα. Καρμικό;


-Τι είναι αυτό που σε οδήγησε στο να αποφασίσεις να σπουδάσεις σε μια δραματική σχολή;

Υπάρχει μια στιγμή στην ζωή του κάθε ανθρώπου που ανακαλύπτει τι είναι αυτό που τον γεμίζει και μέσα από τι θέλει να πορευτεί. Όταν κατάλαβα τι είναι αυτό που θέλω να κάνω έπρεπε να βρω το πώς.

-Τι σημαίνει το θέατρο και η υποκριτική για σένα; Είναι μια μορφή εσωτερικής ανάγκης;

Αισθάνομαι "μικρή" και ηλικιακά και εμπειρικά για να απαντήσω απόλυτα σε κάτι τέτοιο, αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά για την ώρα είναι πως το θέατρο μου αντανακλά μία οπτική του κόσμου που θέλω να υπάρχω.

-Τι δυσκολίες αντιμετωπίζει ένα νέο κορίτσι που αποφασίζει να ασχοληθεί με την υποκριτική;

Οι δυσκολίες που καλούμαι να αντιμετωπίσω είναι αυτές που κάθε νέος αργά ή γρήγορα καλείται να αντιμετωπίσει στο ταξίδι που κάνει ώσπου να φτάσει στον προορισμό του, βαφτίζω τις δυσκολίες "σκαλοπάτια" και αυτό κάνει την ζυγαριά να γέρνει προς τον φάρο που θέλω να φτάσω και όχι στα κύματα με τα οποία θα βρεθώ αντιμέτωπη.


-Μίλησε μου για το "Μεγάλο ταξίδι της Ραλού" και τον ρόλο σου. Τι πραγματεύεται το έργο;

Το "Μεγάλο ταξίδι της Ραλού" είναι μία θεατρική παράσταση που καλεί τα παιδιά να γίνουν συνοδοιπόροι στο ταξίδι ενός μικρού ψαριού που ζει στον βυθό του ωκεανού και θέλει να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, να εξερευνήσει το μαγικό του νησί. Εγώ υποδύομαι το πλάσμα Ντούντου εμφανίζομαι σε κάποιον όταν είναι έτοιμος να εκπληρώσει το όνειρό του και σαν όνειρο βοηθός είμαι στο πλευρό του μέχρι τέλους, για ό,τι κι αν με χρειαστεί.

-Πώς είναι να παίζει ένας νέος ηθοποιός πάνω στη σκηνή για τα παιδιά;

Είμαι πολύ τυχερή που η πρώτη μου επαγγελματική δουλειά είναι μία παράσταση για παιδιά. Τα παιδιά είναι οι δυσκολότεροι και οι πιο αληθινοί κριτές, είναι μεγάλο δώρο και μάθημα για μένα η συναναστροφή μου μαζί τους και βρίσκω μαγικές τις αντιδράσεις τους. Η κάθε τους γκριμάτσα είναι στα μάτια μου σαν έκρηξη αγάπης.


-Πες μου έναν ρόλο από κάποιο κλασικό έργο που θα ήθελες κάποια στιγμή να παίξεις και γιατί;

Η δραματική σχολή με έκανε να καταλάβω πως δεν πρόκειται για ρόλους αλλά για ανθρώπους, πιστεύοντας λοιπόν αυτό εύχομαι να καταφέρω να γνωρίσω και να πλησιάσω όσο περισσότερο μπορώ όποιον βρεθεί στον δρόμο μου.

-Τι κρατάς από την δραματική σχολή που σπούδασες και πώς ένιωσες όταν κινδύνεψε να κλείσει;

Από την δραματική σχολή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας κρατάω και τα τρία χρόνια που ήμουν εκεί λεπτό προς λεπτό. Τα ερεθίσματα που πήρα έγιναν για μένα άξονας γύρω από τον οποίο φτιάχνω πρωτίστως τον άνθρωπο που θέλω να είμαι. Όταν κινδύνεψε να κλείσει για κάποιον λόγο ήμουν σίγουρη πως αυτό δεν θα συμβεί καθώς αποτελείται από ανθρώπους με μεγάλα αποθέματα αγάπης για αυτό που κάνουν. Κάτι τέτοιο δεν χάνεται έτσι απλά.

-Ποια είναι τα σχέδια σου για τη συνέχεια; Είναι στις σκέψεις σου να ανέβεις Αθήνα ως μια πόλη που δίνει περισσότερες ευκαιρίες στους ηθοποιούς;

Μέσα στα σχέδια μου είναι και το να φύγω για την Αθήνα, είναι κάτι που θα το ήθελα ανεξάρτητα από το θέατρο, δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ζει μόνιμα σε ένα μέρος.