Το δειλινό της Πάτρας είναι μοναδικό ακόμα και τα απογεύματα του χειμώνα και ένα από τα καλύτερα μέρη για να το απολαύσει κανείς και να νιώσει τη μαγεία του, δεν είναι άλλο από την παραλία των Βραχνεΐκων.

Οι φωτογραφίες του Άγγελου Τόλια τα λένε όλα.