Στην προσπάθειά μας να χάσουμε τα περιττά κιλά θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις καθημερινές μας συνήθειες, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έχουμε στην κουζίνα. Εκτός από το θερμιδικό έλλειμα, τον έλεγχο των μερίδων και την προετοιμασία υγιεινών γευμάτων, πρέπει να γνωρίζετε ποιες τροφές θα πρέπει να συμπεριλαμβάνετε στην εβδομαδιαία λίστα των αγορών σας, όπως αναφέρει το vita.

Είναι γνωστό ότι τα φρούτα και τα λαχανικά συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, όμως δεν έχουν όλα την ίδια θρεπτική αξία και ούτε επηρεάζουν με τον ίδιο τρόπο τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους.

Επομένως είναι λογικό να αναρωτιέστε εάν το αβοκάντο μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτήν την διαδικασία…
Λιγότερα κιλά με αβοκάντο;

Το αβοκάντο είναι μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών και φυτικών ινών, ένας ισχυρός συνδυασμός που συμβάλλει στα σταθερά επίπεδα σακχάρου στο αίμα (για να έχετε ενέργεια όλη την ημέρα), στην επιβράδυνση της πέψης (για να αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερο) αλλά και στην μείωση της έντονης επιθυμία για comfort foods.

Σύμφωνα μάλιστα με επιστημονική ανάλυση, τα άτομα που κατανάλωναν αβοκάντο φάνηκαν να έχουν χαμηλότερο σωματικό βάρος και μικρότερη περιφέρεια συγκριτικά με εκείνους που δεν έτρωγαν.

Εκτός από τα οφέλη του για το αδυνάτισμα, το αβοκάντο θεωρείται «θρεπτική υπερδύναμη» χάρη στην υψηλή του περιεκτικότητα σε φυσικά αντιοξειδωτικά.

Μπορείτε να το απολαύσετε με διάφορους τρόπους, χαρίζει πλούσια γεύση και υφή στα πιάτα σας, γεγονός που θα σας βοηθήσει να τηρήσετε με συνέπεια τις υγιεινές σας διατροφικές συνήθειες, χωρίς να παρεκκλίνετε από τον στόχο σας.

Αρκεί να καταναλώνεται πάντα με μέτρο, όπως εξάλλου προτάσσει και μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.
Πώς θα το εντάξετε στην διατροφή σας

Για αρχή μπορείτε να δοκιμάσετε να κόψετε λίγες φέτες αβοκάντο και να τις ενσωματώσετε στο σάντουιτς ή στην σαλάτα σας για να προσθέσετε όγκο στο γεύμα σας και να γίνει πιο χορταστικό.

Διαφορετικά μπορείτε να το κόψετε σε κύβους και να το προσθέσετε σε tacos ή σε μια φρέσκια σαλάτα ταμπουλέ.

Μπορείτε επίσης να φτιάξετε σπιτικό γουακαμόλε και να το χρησιμοποιήσετε για να βουτήξετε στικς λαχανικών για ένα υγιεινό αλλά χορταστικό σνακ.

Και μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να προσθέσετε φρέσκο ή και κατεψυγμένο αβοκάντο στο smoothie σας για πιο πλούσια και κρεμώδη υφή, που θα ωφελήσει ταυτόχρονα και την υγεία της καρδιάς.
Πώς θα επιλέξετε το σωστό

Όταν αγοράζετε τα αβοκάντο σας πρέπει να έχετε κατά νου πότε σκοπεύετε να τα καταναλώσετε.

Εάν ψάχνετε για ένα ώριμο αβοκάντο, πιέστε απαλά το φρούτο χρησιμοποιώντας την παλάμη του χεριού σας και όχι τα δάχτυλά σας. Αν είναι ώριμο και έτοιμο για κατανάλωση, θα είναι μεν σφιχτό αλλά θα μπορείτε να το πιέσετε ελαφρώς.

Επίσης είναι καλύτερο να επιλέξετε εκείνα με έντονο πράσινο χρώμα και να αποφεύγετε τα καφέ.
Πώς δεν θα χαλάσει

Εάν θέλετε να παρατείνετε την διάρκεια ζωής του, ιδανικά πριν να ωριμάσει, τυλίξτε το αβοκάντο σας σε πλαστική μεμβράνη (ή εάν έχετε παραπάνω από ένα τυλίξτε τα ξεχωριστά) και φυλάξτε το στο ψυγείο.

Επιπλέον, μπορείτε να διατηρήσετε τα αβοκάντο σας στην κατάψυξη.