Μπορεί να μην μπορούμε να αλλάξουμε την πραγματική μας ηλικία, ωστόσο η άσκηση μπορεί να βελτιώσει την υγεία μας σε τέτοιο βαθμό ώστε να αισθανόμαστε και να φαινόμαστε πολύ πιο νέοι από ό, τι είμαστε, όπως αναφέρει το imommy.

Ας δούμε αναλυτικά γιατί αξίζει να μπούμε σε πρόγραμμα.
Γυμναζόμαστε και «νικάμε» το χρόνο

Η άσκηση:
Επιβραδύνει τη γήρανση των κυττάρων

Η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τη διαδικασία γήρανσης των κυττάρων, επιβραδύνοντας το βιολογικό μας ρολόι.
Μας δίνει ενέργεια

Η προπόνηση ενεργοποιεί τον εγκέφαλο και το σώμα, χαρίζοντάς μας ζωντάνια και μια μεγαλύτερη αίσθηση ευεξίας. Κατά συνέπεια, οι καθημερινές εργασίες γίνονται λιγότερο επίπονες και απαιτούν λιγότερη προσπάθεια.
Διατηρεί το δέρμα μας απαλό και λαμπερό

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2019 στο Biology, οι ερευνητές μελέτησαν μια μικρή ομάδα ενηλίκων ηλικίας 20–84 ετών. Οι συχνά ασκούμενοι άνω των 40 ετών είχαν δέρμα πιο ελαστικό που έμοιαζε περισσότερο με εκείνο των ατόμων ηλικίας 20 και 30 ετών.
Άλλες αντιγηραντικές δράσεις της άσκησης

Βελτιώνει τη στάση του σώματος χτίζοντας τους μυς και διατηρώντας τα οστά γερά.
Βελτιώνει την ευελιξία, ειδικά με τακτικές προπονήσεις που επικεντρώνονται στις διατάσεις, όπως η γιόγκα και το πιλάτες.
Βοηθά στο να κοιμόμαστε καλά και είναι γνωστό πως ο καλός ύπνος βοηθά το σώμα να λειτουργεί τα βέλτιστα.
Διατηρεί το μεταβολισμό ενεργό μεγαλώνοντας.
Μπορεί να μειώσει το επικίνδυνο για την υγεία μας λίπος στην κοιλιά.
Ενισχύει τη λειτουργία της καρδιάς και τη ροή του αίματος.
Τονώνει τη διάθεσή μας και μειώνει το στρες.
Ενισχύει τη μνήμη και την υγεία του εγκεφάλου.