Ο διαλογισμός στην εγκυμοσύνη είναι μια πρακτική που μπορεί να σας χαρίσει ψυχική ηρεμία καθώς ένα ισορροπημένο μυαλό και σώμα δρα «κατά» του άγχους και των καθημερινών προκλήσεων που κάθε γυναίκα μπορεί να αντιμετωπίζει, όπως αναφέρει το imommy.

Αν ωστόσο διστάζετε να ξεκινήσετε, ακολουθούν 4 κίνητρα που θα «σβήσουν» κάθε σας αμφιβολία…
4 οφέλη του διαλογισμού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
#1 Θα είστε πιο ξεκούραστη

Μέσω του διαλογισμού, το μυαλό και το σώμα σας θα χαλαρώσουν και θα απολαμβάνετε περισσότερο τον ύπνο σας.

Αυτό σημαίνει καλύτερη διαχείριση των κουραστικών καταστάσεων που μπορεί να προκύψουν στην εγκυμοσύνη, πιο θετικές σκέψεις και περισσότερος χρόνος ηρεμίας.

Επιπλέον, θα καταφέρετε να είστε πιο υπομονετική και να παίρνετε σε κάθε επίπεδο καλύτερες αποφάσεις.
#2 Λιγότερο άγχος, περισσότερη χαρά

Όταν η μαμά είναι ευτυχισμένη και χαλαρή, έτσι νιώθει και το μωρό της.

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να αισθάνεστε άγχος για πολλά πράγματα και ο διαλογισμός μπορεί να σας επαναφέρει σε κατάσταση ηρεμίας, χαλαρώνοντας έτσι και το μωρό στην κοιλίτσα σας.
#3 Σύνδεση με τη φύση

Κάθε μαμά που περιμένει να φέρει στον κόσμο το μωράκι της, συνδέεται με τη ζωή σε διαφορετικό επίπεδο.

Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε μεγαλύτερη συνείδηση του θαύματος της γέννησης και να σας κάνει να εκτιμήσετε βαθιά τα μικρά πράγματα στη ζωή.
#4 Θα έχετε περισσότερη ζωντάνια

Αν διαλογίζεστε σε καθημερινή βάση, θα νιώθετε, όπως είπαμε, λιγότερη κόπωση και έτσι θα «κερδίσετε» ενέργεια.

Ο έλεγχος της αναπνοής και των συναισθημάτων σας, θα σας φανεί επίσης χρήσιμος κατά τη διάρκεια του τοκετού.

*Μην ανησυχείτε αν δεν μπορείτε να διαλογιστείτε για περισσότερο από λίγα λεπτά στην αρχή. Χρειάζεται εξάσκηση. Ξεκινήστε αργά με τη συνοδεία χαλαρωτικής μουσικής και μην πιέζετε τον εαυτό σας να μην σκέφτεται ή να μην αισθάνεται κάτι. Σταδιακά, θα καταφέρετε να παραμένετε σε κατάσταση ηρεμίας και θα καταφέρετε να «αδειάσετε» το νου σας αβίαστα.