Ενώ, ανεξαρτήτως εποχής, φαίνεται να επικεντρωνόμαστε στην περιποίηση του προσώπου και της επιδερμίδας μας, τα μαλλιά μας μάλλον τα… ξεχνάμε. Έτσι, συχνά καταλήγουν να είναι ξηρά και ταλαιπωρημένα ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, όπως αναφέρει το imommy.

Ας δούμε πώς μπορούμε να τα περιποιηθούμε κατάλληλα.

3 τρόποι να φροντίσετε τα μαλλιά σας το χειμώνα
#1 Εφαρμόστε φυσικά έλαια

Κατά τη διάρκεια των ψυχρών χειμερινών μηνών, το να κάνουμε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής με φυσικά έλαια σε τακτική βάση, ενισχύει τα θυλάκια των μαλλιών και θρέφει τις ρίζες. Μπορείτε να επιλέξετε:
Έλαιο καρύδας

Το έλαιο καρύδας στερεοποιείται σε θερμοκρασία δωματίου. Γι’ αυτό πριν το εφαρμόσουμε το ζεσταίνουμε ελαφρώς. Το απλώνουμε στα μαλλιά και χτενίζουμε για να πάει παντού ομοιόμορφα. Το αφήνουμε 30′ και στη συνέχεια περνάμε στο λούσιμο με ένα σαμπουάν χωρίς sulfates και οινόπνευμα.

Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μία φορά την εβδομάδα.

*Extra tip: Αποφεύγουμε την εφαρμογή του στο τριχωτό αν έχουμε λιπαρές ρίζες.
Αιθέριο έλαιο λεβάντας

Αν και το αιθέριο έλαιο λεβάντας είναι από τα ελάχιστα αιθέρια έλαια που χρησιμοποιούνται απευθείας στο δέρμα, καλό είναι να το αναμείξουμε με ένα λάδι βάσης προκειμένου να το χρησιμοποιήσουμε στο τριχωτό.

Για παράδειγμα, προσθέτουμε 10 σταγόνες αιθέριου ελαίου σε 2 κουταλάκια του γλυκού λάδι καλέντουλας (ή οποιοδήποτε άλλο carrier oil της αρεσκείας μας) και κάνουμε μασάζ στις ρίζες. Πιάνουμε τα μαλλιά μας και κοιμόμαστε. Το πρωί ξεπλένουμε. Επαναλαμβάνουμε την αγωγή ενδυνάμωσης 1-2 φορές την εβδομάδα.

*Extra tip: Εφαρμόζοντάς λεβάντα το βράδυ στα μαλλιά, βελτιώνουμε την ποιότητα του ύπνου μας, αφού το αιθέριο λεβάντας φημίζεται για τις αγχολυτικές του ιδιότητες.
Καστορέλαιο

Βάζουμε λίγο έλαιο στις παλάμες μας και τις περνάμε από τις ρίζες ως τις άκρες κάνοντας απαλό μασάζ με τα ακροδάχτυλα. Μπορεί να εφαρμοστεί είτε σε στεγνά είτε ελαφρώς νωπά μαλλιά λίγο πριν κοιμηθούμε, για να δράσει κατά τη διάρκεια της νύχτας.

*Extra tip: Για να μη λερωθεί το μαξιλάρι μας, φοράμε ένα σκουφάκι μπάνιου ή τυλίγουμε τα μαλλιά μας με μια πετσέτα.
#2 Πρόσληψη νερού και υγιεινών λιπών

Αποφύγετε την αφυδάτωση και καταναλώστε αρκετά καλά λίπη που βρίσκονται στα αμύγδαλα, τα κάσιους, τα φιστίκια και τους σπόρους κολοκύθας για να κρατήσετε τα μαλλιά σας υγιή από τη ρίζα ως την άκρη.

Τα υγιή λίπη μπορούν όχι μόνο μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο θραύσης, αλλά επίσης να βελτιώσουν τη λάμψη.
#3 Αλλάξτε τον τρόπο που πλένετε και χτενίζετε τα μαλλιά σας

Χρησιμοποιήστε ένα απαλό σαμπουάν που είναι κατάλληλο για τον τύπο των μαλλιών σας και περιορίστε την πλύση τους σε δύο φορές την εβδομάδα.

Επιπλέον, αποφύγετε το πλύσιμο των μαλλιών σας με απότομες κινήσεις μπρος και πίσω, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε θραύση και αποδυνάμωση των θυλάκων των τριχών.

Τέλος, χρησιμοποιείστε μια χτένα ξεμπερδέματος και χτενίστε απαλά.