Ανένδοτη είναι η δημοτική αρχή και οι σύλλογοι της βόρειας Πάτρας που την υποστηρίζουν για το θέμα της υπόγειας χάραξης του τρένου, ζητώντας το cut and cover να ξεκινήσει από το Ρίο και όχι από την Κανελλοπούλου.

Παρά τις προειδοποιήσεις της κυβέρνησης και ειδικότερα της υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνας Αλεξοπούλου, τονίζοντας ότι μετά τις εξελίξεις που έχουν συμβεί με τους πολέμους στη Μέση Ανατολή, η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει μια άλλη στάση και δεν πρόκειται να δώσει επιπλέον χρήματα για σιδηροδρομικά έργα, η Μαιζώνος επιμένει και ζητάει την υπόγεια χάραξη από το Ρίο.

Ωστόσο, πηγές του υπουργείου αναφέρουν - προφανώς και για να πιέσουν καταστάσεις - ότι αν δεν αλλάξει στάση η δημοτική αρχή, τότε είναι αρκετά πιθανό το τρένο να ξεμείνει στο Ρίο. Να μην έρθει καν δηλαδή στον αστικό ιστό της Πάτρας.

Πόσο μάλλον όταν σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους δεν υπάρχει καμία μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι το έργο αυτό μπορεί να γίνει. Θυμίζουμε ότι το υπουργείο Υποδομών έχει δεχθεί την υπόγεια χάραξη του τρένου από την Κανελλοπούλου.

Από την άλλη βέβαια υπάρχουν κύκλοι που γνωρίζουν από σιδηροδρομικά έργα και υποστηρίζουν ότι ούτε αυτό το έργο μπορεί να γίνει σε μια περιοχή που από κάτω βρίσκεται η θάλασσα. Και τονίζουν ότι η κυβέρνηση έχει βρει το τέλειο άλλοθι μέσω της δημοτικής αρχής για να μην φτάσει ποτέ το σύγχρονο τρένο στην Πάτρα.