Μπορεί η Μαρίνα της Πάτρας να ήταν ένα από τα βασικά επιχειρήματα των παρατάξεων της αντιπολίτευσης και στα μέτωπα που είχε με την δημοτική αρχή κατά την προεκλογική περίοδο, όμως, επί της ουσίας δεν άλλαξε κάτι.

Η αντιπολίτευση πρόβαλε την Μαρίνα της Πάτρας και την κακή κατάσταση που βρίσκεται εδώ και πάνω από δύο χρόνια, στο ζήτημα της αναπτυξιακής προοπτικής της πόλης και της εξωστρέφειας της.

Από την άλλη η δημοτική αρχή απαντούσε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση των ζημιών της Μαρίνας, όμως, επί της ουσίας το ξέκοβε προς όλους την ριζική αλλαγή που χρειάζεται αυτός ο χώρος ώστε να μπορεί να υποδεχθεί μεγάλα σκάφη και να αξιοποιήσει τις δυνατότητες που έχει στον θαλάσσιο τουρισμό.

Κάτι που αναμφίβολα θα έφερνε ζωή στην οικονομία και στην αγορά της πόλης, νέες επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας, αλλά και χρήμα εξωστρεφές από τους επισκέπτες με τις μεγάλες οικονομικές δυνατότητες που έχει το yachting.

Η δημοτική αρχή και η πόλη (με το αποτέλεσμα των εκλογών) επέλεξε επί της ουσίας μια Μαρίνα για αναψυχή, για βάρκες και για ψάρεμα και την ίδια κατεύθυνση φάνηκε να θέλει και για την αξιοποίηση της παραλιακής ζώνης.

Οπότε αυτό που μένει να δούμε είναι πότε θα προχωρήσει η μελέτη για την αποκατάσταση των πλωτών εξεδρών της Μαρίνας, με το κονδύλι των 700.000 ευρώ που ήδη υπάρχει στο ταμείο του δήμου.

Α, και τι θα γίνει με το κτίριο του πρώην Λάγιου που υποτίθεται ότι θα μετατραπεί σε διοικητικό κέντρο της Μαρίνας Πατρών και για την ώρα αποτελεί στέκι ρομά οι οποίοι ενίοτε σκαρφαλώνουν στη στέγη του κτιρίου και πετούν πέτρες σε διερχόμενα οχήματα. Μια χαρά δηλαδή…